دانلود ترجمه مقاله گرایش به بازاریابی سبز: ادراک، توسعه مقیاس و اعتبار سنجی

عنوان فارسی :

گرایش به بازاریابی سبز: ادراک، توسعه مقیاس و اعتبار سنجی

عنوان انگلیسی :

Green marketing orientation: Conceptualization, scale development and validation

کلمات کلیدی :

  بازاریابی سبز؛ محیطی؛ پایداری؛ توسعه مقیاس؛ بازاریابی تبدیلی؛ استراتژی بازاریابی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 42
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
26,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه تجربی بازاریابی اکولوژیکی / محیطی / سبز 3. درک جهت گیری بازاریابی سبز 4. روش توسعه مقیاس 5. بحث و بررسی

نمونه متن انگلیسی مقاله

As green marketing becomes an essential tool for sustainable business strategy, companies are adopting green marketing practices to achieve better business performance. However, no research has yet operationalized all the organizational facets that are necessary to become a green marketing oriented company. To address this omission, following the literature in measurement theory, this investigation reports a series of 4 studies and develops a scale to capture the holistic approach of green marketing. This study introduces the construct of green marketing orientation, which comprises three dimensions: strategic green marketing orientation, tactical green marketing orientation and internal green marketing orientation. The scale shows internal consistency, reliability, construct validity and nomological validity. Directions for future research and managerial implications of the new construct are discussed.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هرچقدر که بازاریابی سبز به ابزاری ضروری برای استراتژی کسب و کارهای پایدار تبدیل می شود، شرکت ها شیوه های بازاریابی سبز را برای نیل به عملکرد تجاری بهتر اتخاذ می کنند. با این حال، هیچ تحقیقی تاکنون همه جنبه های سازمانی ضروری برای اتخاذ بازاریابی سبز توسط شرکت ها را مورد بررسی قرار نداده است. به منظور بررسی این موضوع، با پیروی از مقالات مربوط به تئوری اندازه گیری، این بررسی یک سری از 4 مقاله را گزارش داده و مقیاسی را برای اتخاذ رویکردی جامع در زمینه بازاریابی سبز توسعه داده است. این مقاله ساختار جهت گیری بازاریابی سبز را معرفی کرده که سه بعد را شامل می شود: جهت گیری بازاریابی سبز استراتژیک، جهت گیری بازاریابی سبز تاکتیکی و جهت گیری بازاریابی سبز داخلی. این مقیاس، هماهنگی های داخلی، قابلیت اطمینان، اعتبار سنجی ساختار و اعتبار سنجی علمی را نشان می دهد. دستورالعمل هایی برای پژوهش های آتی و مفاهیم مدیریتی ساختارهای جدید نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 و 5 فایل ورد ترجمه)

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 26,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله گرایش به بازاریابی سبز: ادراک، توسعه مقیاس و اعتبار سنجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.