دانلود ترجمه مقاله گرایش به بازاریابی سبز: ادراک، توسعه مقیاس و اعتبار سنجی
عنوان فارسی |
گرایش به بازاریابی سبز: ادراک، توسعه مقیاس و اعتبار سنجی |
عنوان انگلیسی |
Green marketing orientation: Conceptualization, scale development and validation |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی سبز؛ محیطی؛ پایداری؛ توسعه مقیاس؛ بازاریابی تبدیلی؛ استراتژی بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه تجربی بازاریابی اکولوژیکی / محیطی / سبز 3. درک جهت گیری بازاریابی سبز 4. روش توسعه مقیاس 5. بحث و بررسی
چکیده – هرچقدر که بازاریابی سبز به ابزاری ضروری برای استراتژی کسب و کارهای پایدار تبدیل می شود، شرکت ها شیوه های بازاریابی سبز را برای نیل به عملکرد تجاری بهتر اتخاذ می کنند. با این حال، هیچ تحقیقی تاکنون همه جنبه های سازمانی ضروری برای اتخاذ بازاریابی سبز توسط شرکت ها را مورد بررسی قرار نداده است. به منظور بررسی این موضوع، با پیروی از مقالات مربوط به تئوری اندازه گیری، این بررسی یک سری از 4 مقاله را گزارش داده و مقیاسی را برای اتخاذ رویکردی جامع در زمینه بازاریابی سبز توسعه داده است. این مقاله ساختار جهت گیری بازاریابی سبز را معرفی کرده که سه بعد را شامل می شود: جهت گیری بازاریابی سبز استراتژیک، جهت گیری بازاریابی سبز تاکتیکی و جهت گیری بازاریابی سبز داخلی. این مقیاس، هماهنگی های داخلی، قابلیت اطمینان، اعتبار سنجی ساختار و اعتبار سنجی علمی را نشان می دهد. دستورالعمل هایی برای پژوهش های آتی و مفاهیم مدیریتی ساختارهای جدید نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
As green marketing becomes an essential tool for sustainable business strategy, companies are adopting green marketing practices to achieve better business performance. However, no research has yet operationalized all the organizational facets that are necessary to become a green marketing oriented company. To address this omission, following the literature in measurement theory, this investigation reports a series of 4 studies and develops a scale to capture the holistic approach of green marketing. This study introduces the construct of green marketing orientation, which comprises three dimensions: strategic green marketing orientation, tactical green marketing orientation and internal green marketing orientation. The scale shows internal consistency, reliability, construct validity and nomological validity. Directions for future research and managerial implications of the new construct are discussed.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 و 5 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.