دانلود ترجمه مقاله تأثیر همبستگی ارزش روی رابطه کانال بازاریابی

عنوان فارسی

تأثیر همبستگی ارزش روی رابطه کانال بازاریابی

عنوان انگلیسی

The impact of value congruence on marketing channel relationship

کلمات کلیدی :

  همبستگی ارزش؛ حاکمیت رابطه ای؛ روابط بین شرکتی؛ کانال بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تئوری و فرضیه 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ارزش های سازمانی، رفتار قابل قبول را هدایت کرده و دینامیک های ارزشی را ارائه می دهند. مقالات کانال بازاریابی باید تأثیر این ارزش ها روی مبادلات بین شرکتی را مورد خطاب قرار دهند. ما نشان داده ایم که همبستگی ارزش بین شرکت های مشارکتی می تواند روش حاکم مؤثری باشد. این پژوهش تأثیر همبستگی ارزشی بین تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی آنها را بررسی کرده است. داده های نظرسنجی از 278 شرکت تولیدی نشان می دهد که همبستگی ارزشی دارای تأثیر مثبتی روی عملکرد توزیع کنندگان است. علاوه بر این، به اشتراک گذاری اطلاعات و حل مسائل مشترک، به عنوان مکانیسم هایی رفتار می کند که این تأثیرات را تعدیل می کند. این پژوهش، ادغام ارزش های سازمانی در انتخاب شریک و حاکمیت کانال بازاریابی را مورد خطاب قرار داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Organizational values guide acceptable behavior and provide motivational dynamism. Marketing channel literature has yet to address the impact of values on interfirm exchanges. We propose that value congruence between cooperating firms can be an effective governance method. This research examines the impact of value congruence between manufacturers and their primary distributors. Survey data from 278 manufacturing firms demonstrate that perceived value congruence has a positive effect on distributors' performance. Moreover, information sharing and joint problem solving serve as mechanisms that partially mediate the main effect. This research calls for integration of organizational values into partner selection and marketing channel governance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 و 5 فایل ورد ترجمه)

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تأثیر همبستگی ارزش روی رابطه کانال بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi