دانلود ترجمه مقاله استدلال در زمینه شاخه های فضایی موقت و مرزهای کاری
عنوان فارسی |
استدلال در زمینه شاخه های فضایی موقت و مرزهای کاری سازمانی در بازاریابی صنعتی |
عنوان انگلیسی |
Theorizing temporary spatial clusters and institutional boundary-work in industrial marketing |
کلمات کلیدی : |
  خوشه های فضایی موقت؛ مرز سازمانی؛ فضای ارتباطی؛ رویدادهای تجاری؛ نمایشگاه تجاری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 108 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چشم اندازها در فضا و زمان در تحقیقات بازاریابی صنعتی 3. جغرافیای اقتصادی و خوشه های فضایی موقت 4. پل ارتباطی میان دیدگاه های جغرافیای اقتصادی و بازاریابی صنعتی 5. مرز سازمانی، سرزمین شناسی و TSCها 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری 7. مفاهیم مدیریتی
مفاهیم مدیریتی: از این مقاله، ما سه مفهوم بالقوه را برای مدیران IM استخراج کردیم. اولا، ما نشان دادیم که مدیران باید درک کنند که IM نباید کاملا نباید با تنوعات فضایی مواد مشابه گره بخود، مواردی مانند، مراکز تکنولوژی و انکوباسیون، مکان های تجاری، مناطق حومه ای، محلی در برابر جهانی، و شهری در برابر روستایی. مدیران همچنین باید از این موضوع آگاه باشند که فضای ارتباطی می تواند از تعاملات فعالان شبکه در TSCها هم به لحاظ آماری (به عنوان مثال، رویدادها و جلسات برنامه ریزی شده، کارگاه های آکوزشی تامین کنندگان، نمایشگاه های تجاری) و هم به لحاظ انتزاعی (به عنوان مثال، فضاهای بحث و گفتگو، فضاهای توافق و اتحاد، فضاهای اختلاف نظرات) ظهور یابد. دوما، ما نشان دادیم که مدیران باید درک کنند که فضای TSCها، محیطی با مفهومی لغزنده است. به عنوان مثال، ماهیت فضایی یک سری از جلسات برنامه ریزی شده بین فعالان شبکه ممکن است به واسطه مکالمات در حال انجام، دیدگاه های در حال تغییر و اتحادهای در حال تحول بین یرخی فعالان در سطح انتزاعی ایجاد شده بین آنها، متفرق گردد. آگاهی مدیریتی که در چنین سطوح فضایی برای TSCها وجود دارد، و تلاش در راستای درک و نظارت بر آن، می تواند ابزاری برای حفظ روندهای بازاری، دیدگاه های کارکنان و روحیات سازمانی باشد. به دلایلی مشابه، یک مدیر چنین فضایی را در فضای ارتباطی TSCها نادیده می گیرد. و در کنار آن تلاش می کند تا آن را به واسطه مدیریت خرد کنترل کند. سوما و در آخر، مدیران باید درک کنند که TSCها از طریق فرآیندهای مرز کاری سازمانی، مکان بالقوه تاثیر شبکه و مرتبه بازاری بوده و مدیریت آسانی ندارند. بنابراین ممکن است تمایل داشته باشند تا در مورد استراتژی هایی برای تضمین مکانیزم های ضروری برای بررسی چنین مرزهایی و نیز مرزهای کاری مرتبط با آنها فکر کنند. این موضوع به مدیران اجازه می دهد تا منافع بالقوه خود از TSCهایی که نقشی کلیدی در تشکیل تفکرات و فرصت های آتی برای شبکه های IM ایفا می کنند، را به حداقل رسانند.
Managerial implications: From this paper we identify three potential implications for IM managers. First, we suggest that managers need to understand that IM should not be wholly tied to familiar material spatial understandings and tensions — e.g. technology hubs and incubation, business locations, catchment areas, local vs. global, and urban vs. rural. Managers also need be aware that relational space can emerge from the interactions of network actors in TSCs, both in a material sense (e.g. scheduled meetings and events, supplier workshops, trade shows) and a more abstract sense (e.g. spaces of discussion and opinion, spaces of agreement and alliance, spaces of disagreement and dispute). Second, we suggest that managers need to understand that the space of TSCs is rendered an extremely fluid and slippery concept. For example, the spatial materiality of a series of scheduled meetings between network actors may be interspersed by ongoing conversations, rapidly shifting viewpoints and changing alliances and allegiances between the same actors in the abstract relational space they create between those meetings. A managerial awareness that such spatial fluidity exists for TSCs, and an attempt to understand and monitor it, may be a means of keeping up with market trends, employee viewpoints and organizational morale. For the same reasons, a manager ignoring such fluidity in the relational space of TSCs is probably unwise; whilst attempting to control it might be deemed micro managing, which rarely goes down well with employees. Third and finally, managers need to understand that TSCs, through the processes of institutional boundary-work, are a potential site of network influence and market order that is not always easy to apprehend or manage. They might therefore wish to think about strategies for ensuring they have the necessary mechanisms to circumvent such boundary- work and associated boundaries. This should allow managers to minimize their potential exclusion from those TSCs that might play a key role in shaping future thinking and opportunities for the IM networks within which they are embedded.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.