دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) در راستای سلامت برند

عنوان فارسی :

تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) در راستای سلامت برند

عنوان انگلیسی :

The Impact of Social Media Content Marketing (SMCM) towards Brand Health

کلمات کلیدی :

  بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی محتوا؛ سلامت برند

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سلامت برند 3. تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) روی سلامت برند 4. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The emergence of Web 2.0 has created the new phenomenon in business strategies as it allowed two-way communications between companies and the consumers. Nowadays, the business practitioners tend to use the social media marketing to create awareness and promote their brands to the customers. Nevertheless, the main point in sharing the information through the social media is about the content itself to attract more consumers engage with the brands. Social media content marketing (SMCM) also plays an important role in conveying effective information to the consumers thus attract them to keep engaging with the brands. Meanwhile, brand health is the evaluation from digital audiences about the brands and products. It measures the awareness of the brand for long-term period thus develop the brand equity. There are few indicators in measuring the brand health such as time on site, repeat visitors, social likes, subscriptions, and bounce rates. There are still limited studies on the impact of social media content marketing (SMCM) towards brand health. The purpose of this study is to investigate the role of SMCM in increasing the brand health score

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ظهور وب 2.0، پدیده جدیدی را در استراتژی های تجاری ایجاد کرده چرا که امکان ارتباط دو طرفه بین شرکت ها و مشتریان را فراهم می کند. امروزه، فعالین کسب و کار تمایل به استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی و ترویج برندشان در میان مشتریان دارند. با این وجود، نکته اصلی در به اشتراک گذاری اطلاعات از طریق رسانه های اجتماعی مربوط به خود محتوا به منظور درگیر کردن مشتریان با برند می باشد. بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) نیز نقش مهمی در انتقال اطلاعات موثر به مشتریان ایفا کرده و در نتیجه آنها را جذب به دخیل شدن با برند می کند. در همین حال، سلامت برند، ارزیابی مخاطبان دیجیتال در مورد برندها و محصولات می باشد. این موضوع، آگاهی برند را در طولانی مدت ارزیابی کرده و کیفیت برند را بسط می دهد. شاخص هایی در زمینه ارزیابی ارزیابی سلامت برند وجود دارند مانند مدت زمان حضور در سایت، بازدیدکنندگان تکراری، لایک های شبکه های اجتماعی، تعداد اعضای سایت، و میزان بازگشت. هنوز هم مطالعات محدودی در زمینه تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) در راستای سلامت برند وجود دارد. هدف این مطالعه، بررسی نقش SMCM در افزایش سلامت برند می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) در راستای سلامت برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.