دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز و بهره برداری از آن در شرکت های اسلواکی
عنوان فارسی |
بازاریابی سبز و بهره برداری از آن در شرکت های اسلواکی |
عنوان انگلیسی |
Green Marketing and its Exploitation in Slovak Companies |
کلمات کلیدی : |
  تبلیغات؛ شرکت؛ سیستم مدیریت محیطی؛ بازاریابی سبز؛ ابزار ترکیب ارتباطات سبز؛ روابط عمومی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 7 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. سیاست زیست محیطی در اسلواکی 3. بهره برداری از بازاریابی سبز در شرکت های اسلواکی 4. پیشنهاد و اقدامات برای اجرای اصول بازاریابی سبز در شرکت های اسلواکی 5. نتیجه گیری
چکیده – یک شرکت مسئول اجتماعی، نه تنها برای به حداکثر رساندن سود خود گام بر می دارد، بلکه بخشی جدایی ناپذیری از فلسفه آن، جهت گیری اجتماعی و زیست محیطی و منافع اجتماعی و زیست محیطی جامعه است. رضایت مصرف کننده و فرآیند آموزشی در این زمینه، امروزه به عنوان گامی مهم در موفقیت شرکت شناخته می شود. بر این اساس، مقاله زیر مبانی مفهوم بازاریابی سبز که رویکرد محیط زیست گرا (رویکرد اکو) و فرایند مدیریت مسئول را نشان می دهد، بررسی می کند. بازاریابی سبز چیزی بیشتر از یک ساختار ساده از تصویر شرکت بوده و یک معیار مدرن برای اجرای روند واقعی محیط زیست در طیف وسیعی از فعالیت های تجاری است. با آغاز حفاظت از محیط زیست، تولید و فروش محصولات و خدمات با شرایط و الزامات محیطی، از طریق استفاده نهایی از محصولات سازگار با محیط زیست، که بر کیفیت زندگی و سلامت کل جامعه تاثیر گذار است، زمینه اقدامات ابزار بازاریابی سبز نسبتا گسترده است. این مقاله به طور خلاصه نتایج تحقیق بازاریابی را ارائه داده و بر این موضوع متمرکز است که چطور شرکت های اسلواکی انتخاب شده، اصول بازاریابی سبز را استفاده کرده و از ابزارهای بازاریابی سبز در فعالیت های تجاری خود استفاده می کنند. بر اساس نتایج این بررسی، در پایان این مقاله، پیشنهادات و اقدامات لازم برای اجرای اصول بازاریابی سبز در شرکت های اسلواکی بیان شده است.
A socially responsible company is not only oriented to maximize its profit, but an integral part of its philosophy is a social and environmental orientation and itself social and environmental interests of the society. Consumers’ satisfaction and over-all educational process in these areas nowadays are seen as the important step to company success. Based on this, following paper deals with fundamentals of the conception of green marketing, which represents environmentally-oriented approach (eco-approach) and responsible management process. The green marketing includes more than just a simple building of corporate image. It becomes a modern mean of the enforcement of actual environmental trends to a broad spectrum of business activities. The field of action of green marketing tools is relatively extensive, starting with the protection of environment, production and sale of products and services with ecological conditions and requirements, through the final consumption of environmentally friendly products, which affects the quality of life and health of the whole society. The paper in brief presents the results of the marketing survey that was focused on finding how chosen Slovak companies applied principles of green marketing and used green marketing tools within their business activities, if ever. Based on the results of the survey, in the end of the presented article there are mentioned proposals and measures for the implementation of the green marketing principles in Slovak companies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.