دانلود ترجمه مقاله فرایند فعالیت های CSR در بیمارستان های خصوصی چگونه عمل می کند: مطالعه موردی از دیدگاه استراتژیک
عنوان فارسی |
فرایند فعالیت های CSR در بیمارستان های خصوصی چگونه عمل می کند؟ مطالعه موردی از دیدگاه استراتژیک |
عنوان انگلیسی |
How the Process of the CSR Activities Works On Private Hospitals: Case Study from Strategic Perspective |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت اجتماعی شرکت؛ CSR؛ استراتژی؛ پاسخگویی؛ قابل شمارش |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه / پیشینه نظری 2. مسئولیت اجتماعی شرکت 2.1. رابطه بین CSR و استراتژی 3. روش تحقیق 4. نمای کلی از تجزیه و تحلیل 4.1. بحث و بررسی نتایج 4.2. تجزیه و تحلیل 5. نتیجه گیری 6. تحقیقات آینده
چکیده – امروزه پدیده مسئولیت اجتماعی شرکت (CRS)، موضوع بحث و جدل میان دانشمندان و محققان کسب و کار می باشد. یکی از مهمترین این صداها از جانب متفکران CSR به گوش می رسد. اندیشمندان استراژیک این بحث متعقدند، CRS نه تنها یک اقدام مسئولیت پذیرانه است بلکه به نوعی عملی قابل اندازه گیری می باشد. با توجه به قابلیت اندازه گیری که شدیدا بر سودآوری بنا نهاده شده، محقق زمینه استراتژی بیان می کند: پدیده CSR و نتایج آن بایستی از دید تفکر استراتژیک مورد تجدید ارزیابی قرار گیرد. بدین منظور در این مقاله، ما فعالیت های CSR به ویژه فعالیت های بشردوستانه (ورزش، حمایت مالی از هنر و...) را از دیدگاه استراتژیک مورد بررسی قرار می دهیم. و سوال این مقاله این است: «فرایند فعالیت های استراتژیک CSR در بیمارستان های خصوصی چگونه عمل می کند؟» در این مقاله بیمارستان-های خصوصی و گزارشات فعالیت CSR آنها به عنوان موردهای مطالعه انتخاب شده اند. ما تحلیل کیفی مستندات مورد مطالعه را با استفاده از نرم افزار تحلیل کیفی (MAXQDA) انجام داده ایم. مقدمه / پیشینه نظری: طبق تحقیقات پولونسکی و جِوون (2009)، در آثار بحث گسترده ای در زمینه منافع شرکتها و برندهای مسئول از نظر اجتماعی وجود دارد. براساس این تحقیقات، این مسئولیت ها متشکل از 6 بُعد می باشند که عبارتند از عملکرد مالی بهبود یافته، مشارکت در ارزش بازار، تاثیر مثبت کلی بر سهامداران اجتماعی، ایجاد رابطه با مشتریان، بهبود کیفیت محصول و حتی منافع داخلی همچون افزایش در تعهد کارکنان و کاهش جابجایی شغلی.
The phenomenon of corporate social responsibility “CSR” has stimulated lots of debates and disagreement among the business scholars. One of the most howling sounds comes from strategy and CSR thinkers. Strategic thinkers of this debate believe that CSR is not only an accountability action but also it is countability action. Due to this countability action heavily based on profit, scholar of strategy field stated that the phenomenon of CSR and the result of its activities should be revised by strategic thinking lens. To this end in this study we examine the CSR activities, especially philanthropy activities (sports, art sponsorships etc.) from strategy perspectives. And the question of this study is “How the process of the strategic CSR activities works on private hospitals?” In the study private hospitals and their CSR activity reports used as the cases of the study. We make qualitative content analysis and the documents in this study are analyzed with qualitative analysis software (MAXQDA). Introduction/Theoretical Background: As debated Polonsky and Jevons’ study (2009: 329) there is extensive discussion in the literature of the benefits to firms and brands of being socially responsible. According to them these responsibilities are composed of 6 dimensions which are improved financial performance, contributing to market value, a more general positive impact on societal stakeholders, building a connection with consumers, improving product quality and even internal benefits such as increases in employee commitment and reduced employee turnover.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 10 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.