دانلود ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت، رضایت مشتری، شهرت و اعتبار شرکت و ارزش بازار موسسات بازرگانی

عنوان فارسی :

مسئولیت اجتماعی شرکت، رضایت مشتری، شهرت و اعتبار شرکت و ارزش بازار موسسات بازرگانی: شواهدی از صنعت خودرو

عنوان انگلیسی :

Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value: Evidence from the automobile industry

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکت؛ مدیریت سهامداران؛ رضایت مشتری؛ شهرت شرکت؛ ارزش بازار

درسهای مرتبط : مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 103
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
29,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل مفهومی و فرضیه ها 4. روش تحقیق و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها، مفاهیم مدیریتی و آکادمیک، و جهت گیری های پژوهشی آینده

نمونه متن انگلیسی مقاله

How does corporate social responsibility (CSR) impact on firms’ market value? Academy had found it difficult to give a suitable answer to this question, considered as the ‘‘Holy Grail’’ of CSR. In contrast to previous research that stressed subjective measures to rate CSR performance, was multi-sector focused and encompassed short periods, we propose a different insight. Using an objective CSR performance rating (Ethical Portfolio Management [EPM] owned by EIRIS), taking a single industry----the automobile industry----, and spanning 8 years, in this paper, we try to make a difference. Our results suggest that certain CSR issues----those related to corporate core business and critical stakeholders----may lead to companies’ better financial performance.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده - چگونه مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) بر ارزش بازار موسسه بازرگانی تاثیر می گذارد؟ آکادمی دریافت که ارائه پاسخ مناسب به این سوال دشوار است، که به عنوان "Grail Holly" از مسئولیت اجتماعی شرکت در نظر گرفته شده است. بر خلاف تحقیق قبلی که بر اقدامات ذهنی برای ارزیابی عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت تاکید داشت و، چند بخش متمرکز بود و دوره های کوتاه مدت را شامل می شد، ما یک بینش متفاوت را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از یک رتبه بندی عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت هدف (مدیریت جایگاه اخلاقی [EPM] متعلق به EIRIS)، با استفاده از صنعت خودرو – صنعت خودرو – و در مدت 8 سال در این مقاله، ما سعی می کنیم که تفاوت ایجاد کنیم. نتایج ما نشان می دهد که برخی از مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت – آن مسائلی که مربوط به کسب و کار اصلی شرکت و سهامداران اصلی و مهم می باشد – ممکن است منجر به عملکرد مالی بهتر شرکت ها شود.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 29,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت، رضایت مشتری، شهرت و اعتبار شرکت و ارزش بازار موسسات بازرگانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 16 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.