دانلود ترجمه مقاله بخش بندی بازار مراقبت از سلامت و داده کاوی

عنوان فارسی

بخش بندی بازار مراقبت از سلامت و داده کاوی: یک بررسی سیستماتیک

عنوان انگلیسی

Healthcare market segmentation and data mining: A systematic review

کلمات کلیدی :

  بخش بندی بازار سلامت؛ داده کاوی؛ بررسی سیستماتیک

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 28
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

ارائه چشم انداز در رفتارها و دیدگاه های مشتریان مراقبت های بهداشتی و سلامتی، اطلاعات مهم در محیطی می باشد که در این محیط ارائه مراقبت های بهداشتی بسرعت بسمت مراقبت بیمار محور حرکت می کند و برای افرادی طراحی شده است که شرکت کنندگان فعال در زمینه مدیریت سلامت تلقی می شوند. بررسی سیستماتیک آثار مربوط به بخش بازار سلامت و داده کاوی به شناسایی چندین زمینه برای تحقیقات بازاریابی سلامت در آینده می پردازد. موضوعات متداول عبارتند از: a. تکیه بر داده های نظرسنجی b. روشهای خوشه بندی c. مدلسازی طبقه بندی محدود بعد از خوشه بندی و d. تحلیل دقیق خوشه ها توسط داده های جمعیت شناختی. برای توسعه تحقیقات بازاریابی سلامت جهت تقویت داده های سطح بیمار با روشهای داده کاوی پیشرفته فرصت هایی وجود دارد. مقدمه: براساس اظهارات سازمان بهداشت جهانی (WHO)، ارتقاء سلامت فرایند توانمندی افراد جهت افزایش کنترل بر سلامت خود و بهبود آن می باشد. این فرایند فراتر از تمرکز بر رفتار فردی و در جهت دامنه وسیعی از تعاملات محیطی و اجتماعی است (WHO 2014). بعلاوه، مراکز کنترل و بازداری از بیماری (CDC) بیان می دارند که بازاریابی سلامت شامل خلق، ارتباط و ارائه اطلاعات سلامت و مداخلات با استفاده از استراتژی های مشتری محور و مبتنی بر دانش جهت حمایت و ارتقاء سلامت جمعیت مختلف می باشد. توجه داشته باشید که بازاریابی سلامت از نظریات و اصول قدیمی بازاریابی استفاده کرده و استراتژی های مبتنی بر علم را برای منع، ارتقاء سلامت جمعیت مختلف استفاده می کند. هدف تقسیم بندی بازار، یافتن گروه های مشتری یکدست و ویژه در جمعیت بزرگ می باشد که برخی از آنها پاسخ مثبتی به ارتقاء و پیشنهاد خدمات می دهند (وودساید، نیلسن، والترز و مولر 1998). تقسیم بندی بازار به ارائه چشم انداز رفتارها و دیدگاه های مشتریان سلامت می پردازد که اطلاعات مهم در محیطی می باشد که در این محیط ارائه مراقبت های بهداشتی بسرعت بسمت مراقبت بیمار محور حرکت می کند و برای افرادی طراحی شده است که شرکت کنندگان فعال در زمینه مدیریت سلامت می باشند. آگاهی از اولویت های بیمار و نیازهای وی را باید مدنظر قرار داد. استراتژی های ترغیب و حمایت از تعهد مشتری به سلامت برای سازمانهای مراقبت بهداشتی مهم می باشند (برای مثال ارائه دهندگان، طرح های سلامت، شرکتهای دارویی و غیره).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Providing insight into healthcare consumers’ behaviors and attitudes is critical information in an environment where healthcare delivery is moving rapidly towards patient-centered care that is premised upon individuals becoming more active participants in managing their health. A systematic review of the literature concerning healthcare market segmentation and data mining identified several areas for future health marketing research. Common themes included: (a) reliance on survey data, (b) clustering methods, (c) limited classification modeling after clustering, and (d) detailed analysis of clusters by demographic data. Opportunities exist to expand health-marketing research to leverage patient level data with advanced data mining methods. Introduction: According the World Health Organization (WHO), “health promotion is the process of enabling people to increase control over, and to improve, their health. It moves beyond a focus on individual behavior towards a wide range of social and environmental intervention” (WHO, 2014). Further, the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) state that health marketing involves “creating, communicating and delivering health information and interventions using customer-centered and science-based strategies to protect and promote the health of diverse populations.” Note that health marketing draws from traditional marketing theories and principles and adds science-based strategies to prevention, health promotion and health protection (CDC, 2011). The purpose of market segmentation is to find specific well-defined, homogenous customer groups in a larger population, some of which are likely to respond positively to promotions or service offers (Woodside, Nielsen, Walters, & Muller, 1998). Market segmentation offers insights into healthcare consumers’ behaviors and attitudes, which is critical information in an environment where healthcare delivery is moving rapidly towards patient-centered care that is premised upon individuals becoming more active participants in managing their health. Awareness of patients’ preferences and styles needs to be taken into consideration. Strategies to encourage and support consumer engagement in healthcare are important for health care organizations (e.g., providers, health plans, pharmaceutical companies, etc.).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بخش بندی بازار مراقبت از سلامت و داده کاوی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نوزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi