دانلود ترجمه مقاله بررسی اکتشافی بازاریابی بیمارستانی: ارائه دهندگان مراقبت های تسکینی چگونه بازاریابی می کنند؟
عنوان فارسی |
بررسی اکتشافی بازاریابی بیمارستانی: ارائه دهندگان مراقبت های تسکینی چگونه خدمات خود را بازاریابی می کنند؟ |
عنوان انگلیسی |
An exploratory investigation of hospice marketing: How are palliative care providers marketing their services? |
کلمات کلیدی : |
  Hospice; marketing; palliative care; services; strategic |
درسهای مرتبط | بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 28 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. آثار مرتبط با بازاریابی بیمارستانی 2. روشها 3. یافته ها 4. بحث و نتیجه گیری
چکیده - مراقبت های بیمارستانی و تسکینی، صنعت جدید اما رو به رشدی در مراقبت های بهداشتی می باشد. جمعیت شناسی نشان می دهد که مراقبت های بیمارستانی تنها افزایش خواهند یافت. هدف این مقاله، بررسی اقدامات بازاریابی استراتژیکی می باشد که اخیرا سازمانهای بیمارستانی آنها را بکار می گیرند. داده ها در کنفرانس مناطق بیمارستانی جمع آوری گردید و نظرات سازمانهای بیمارستانی موجود در کارولینای جنوبی و شمالی نیز دریافت شد. نتایج نشان می دهند که بسیاری از سازمانهای بیمارستانی، کارکنان متخصص در زمینه بازاریابی ندارند، بودجه بازاریابی محدودی دارند، از تمام ابزارهای برنامه ریزی استراتژیک استفاده کامل نمی کنند و خود را از طریق برندینگ مطرح می سازند. نتیجه گیری یافته های مربوط به ارائه دهندگان خدمات بیمارستانی مورد بحث قرار گرفت.
Hospice and palliative care is a recent, but fast growing, industry in healthcare. Demographics suggest that hospice care will only increase. The purpose of this article is to examine strategic marketing initiatives hospice organizations currently employ. Data were collected at a hospice regional conference, capturing opinions from hospice organizations located in North and South Carolina. The results show that many hospice organizations do not have a dedicated marketing staff person, have a limited marketing budget, do not fully utilize all strategic planning tools, and have yet to differentiate themselves via branding. Implications of these findings for hospice providers are discussed.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.