دانلود ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی سلامت: یک چارچوب مفهومی یکپارچه

عنوان فارسی

ارتباطات بازاریابی سلامت: یک چارچوب مفهومی یکپارچه از عوامل کلیدی رفتار سلامت در مراحل تغییر

عنوان انگلیسی

Health marketing communications: An integrated conceptual framework of key determinants of health behaviour across the stages of change

کلمات کلیدی :

  ارتباطات بازاریابی؛ عوامل تعیین کننده رفتار سلامت؛ مراحل تغییر؛ تغییر نگرش؛ پردازش اطلاعات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 52 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 168
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی نظریه ها 3. چارچوب یکپارچه پیشنهادی 4. بحث و بررسی و مفاهیم مدیریتی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – علیرغم توسعه تئوری های رفتار سلامتی بیشمار در میان موضوعات گوناگون، عدم انطباق در پشتیبانی تجربی از گزاره ها و انتقادات در زمینه محدودیت ها آنها، نیاز به یک رویکرد تعدیل شده و یکپارچه را بیش از پیش برجسته ساخته است. این تئوری ها هرگز رها نشده و محدودیت های آنها به دلیل یک سری مفهوم سازی ها، کاملا تغییر نیافته اند. هدف این مقاله، مشارکتی مفهومی از طریق ادغام تئوری های رفتار سلامت گسسته (یعنی، مدل اعتقاد سلامت، مدل فرآیند موازی بسط یافته، و مدل فراتئوریکی)، با تئوری تغییر نگرش و پردازش اطلاعات از جهت ارتباطات بازاریابی می باشد (یعنی مدل احتمال پیچیده). اهداف خاص این مطالعه بدین شرح می باشند: (1) بررسی محدودیت های غالب نظریه های رفتار سلامت، با شناسایی عوامل تعیین کننده کلیدی رفتار سلامت در میان تئوری های پرکاربرد رفتار سلامت؛ (2) شناسایی منابع، مشتریان، کانال ها، مشخصه های پیام، فاکتورهای اجرایی / موقعیتی و متغیرهای نگرشی، که می توانند رفتار سلامت را تحت تاثیر قرار دهند، و نهایتا (3) بررسی تحت شرایطی که (یعنی، مرحله تغییر) این عوامل احتمالا روی حفظ و تغییر رفتار سلامت تاثیر بگذارند. بدین منظور، چهار فرضیه و چندین گزاره توسعه داده شده اند. جهت گیری تحقیقات آتی و مفاهمی عملی برای ایجاد پیام های ارتباطات بازاریابی سلامت نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Despite the development of many health behaviour theories across various topics, the inconsistency in empirical support for their propositions and the on-going criticism about their limitations highlight the need for an adjusted and integrated approach. These theories have never been ‘abandoned’ or altered significantly to address their limitations, since their conceptualisations. The aim of this paper was to make a conceptual contribution by integrating distinct health behaviour theories (i.e. Health Belief Model, Extended Parallel Process Model, Transtheoretical Model), with a popular information-processing and attitude change theory from the marketing communications arena (namely, the Elaboration Likelihood Model). The specific objectives of this paper were: (1) to address limitations of prevailing health behaviour theories, by identifying key determinants of health behaviour across the most commonly used health behaviour theories; (2) to identify source, consumer, channel, and message characteristics, in addition to executional/situational factors and attitudinal variables, which may influence health behaviour; and lastly, (3) to explain under which conditions (i.e. stage of change) these determinants and factors are likely to impact health behaviour change and maintenance. In doing so, four assumptions and several propositions are developed. Future research directions and practical implications for creating health marketing communication messages are also discussed.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی سلامت: یک چارچوب مفهومی یکپارچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi