دانلود ترجمه مقاله استفاده از واقعیت افزوده دستی و روش شناسی های یادگیری – یاد دهی موبایل
عنوان فارسی |
راهبردهای جدید با استفاده از واقعیت افزوده دستی و روش شناسی های یادگیری – یاد دهی موبایل، در مدارج معماری و مهندسی ساختمان |
عنوان انگلیسی |
New Strategies Using Handheld Augmented Reality and Mobile Learning-teaching Methodologies, in Architecture and Building Engineering Degrees |
کلمات کلیدی : |
  واقعیت افزوده دستی؛ یادگیری موبایلی؛ تحقیقات آموزشی؛ بازنمایی معماری؛ آزمایش کاربر |
درسهای مرتبط | مهندسی کامپیوتر |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 19 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. اهداف 3. پیش زمینه 4. توصیف کار 5. روش تحقیق 6. نتایج و بحث و بررسی 7. نتیجه گیری ها
چکیده – در این مقاله، ماژولهای تمرین“ML-AR” ، در رشته معماری و مهندسی ساختمان را ارائه می نماییم. جایگزینی برای دوره های درسی سنتی هستند که در طول یک ترم، تدریس می شوند و با جریان یادگیری دانشجو، وفق پیدا می کنند. در این مورد، یک فناوری خاص همانند واقعیت افزوده دستی (HHAR) را برای همپوشانی مدلهای مجازی بر روی صحنه های واقعی استفاده نمودیم. آزمایش به گروه های خاصی در چهار حوزه کارشناسی و کارشناسی ارشد، محدود بود. در هر صورت، شیوه های یادگیری موبایل خاص (ML) انجام شده اند. هر گروه آزمایشی (EG)، توانسته است، یک مدل مجازی خلق شده توسط خود یا مدرسان خود را تجسم نماید تا یک پروپوزال معماری یا ریزه کاری های یک ساختمان را در محل، به عنوان بخشی از فرایند یادگیری خود ارزیابی نمایند. دانشجویان بدون دستگاه های لازم، همچنان در دوره درسی عادی، گروه گواه (CG) را تشکیل می دادند. تولید مدل های مجازی و پیش نمایش صحنه های افزوده شده در محل، ابزارهای ارزیابی را برای ارزشیابی بهتر و دانش پروپوزال های دانشجو قبل از هر مداخله ای را ارائه نمودند. به علاوه، تعامل ملموس و توانایی اصلاح و اشتراک گذاری دیدگاه ها هم چنین مهارت های اجتماعی را ارائه نموده اند و به خلق فرایند خود سازنده کمک نمودند. دستگاه های موبایل و فناوری AR در کنار دانشجویانی بکار رفتند که انگیزه و تعهد بیشتری را در تولید محتواهای آموزشی نشان می دهند. ارزیابی مبتنی بر بهبود عملکرد آکادمیک، از طریق موارد مطالعاتی با مقایسه دستاورد اهداف کلی بین دو گروه (EG & GC) است. رابطه بین عملکرد و قابلیت استفاده هم مورد ارزیابی قرار گرفت. آزمایشات انجام گرفته، موید فرضیه اولیه ماست، در اینجا، فناوری های (ICT) بکار رفته در محیط های وب 3.0، بهبود فرایندهای یادگیری و کاهش موقتی بودن آن را بدون آزمایش قبلی در یک هزینه بسیار پایین میسر می سازد. فناوری AR در این حوزه، با توسعه محاسبات ابری ترکیب شد که یک الگوی جدید آموزش پیوسته و خود آموزی را از طریق استفاده از فناوری AR خلق می نماید.
In this paper we present “ML-AR” Practice Modules, in the field of Architecture and Building Engineering. They are alternative to traditional courses which are taught over a semester, and adapted to the student learning flow. In this case we used a particular technology such as Hand Held Augmented Reality (HHAR), to overlap virtual models on real scenes. Experience was limited to specific groups within four areas of undergraduate and master. In each case, specific Mobile Learning (ML) practices have been carried out. Each experimental group (EG) has been able to visualize a virtual model created by them or their teachers, in order to evaluate an architectural proposal or a construction detail, on site, as part of their own learning process. Students without the required devices, still in the ordinary course, configured the control group, (CG). Virtual models generation and augmented scenes preview on site, provided evaluation tools for better assessment and knowledge of student's proposals prior to any intervention. In addition, tangible interaction and the abilitiy to modify and share their views also provided social skills and helped to create a self-formative process. Mobile devices and AR technology were used close to the students who show greater motivation and commitment in their didactic contents generation. Evaluation is based on academic performance improvement through study cases, by comparing the achievement of the overall objectives between the two groups (EG & GC). Relationship between performance and usability is also assessed. The experiments carried out confirmed our initial hypothesis, where Information and Communication Technologies (ICT) used in the web 3.0 environments, allow improving learning processes and reducing its temporality without previous experience at a very low cost. AR Technology in this area combined with Cloud computing development, creates a new paradigm of continuous training and self-learning though the use of AR technology.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.