دانلود ترجمه مقاله چارچوبی برای ایجاد سیستم های سرگرمی فرهنگی با واقعیت افزوده

عنوان فارسی

CESARSC: چارچوبی برای ایجاد سیستم های سرگرمی فرهنگی با واقعیت افزوده در شهرهای هوشمند

عنوان انگلیسی

CESARSC: Framework for creating cultural entertainment systems with augmented reality in smart cities

کلمات کلیدی :

  سیستم سرگرمی فرهنگی؛ واقعیت افزوده؛ موقعیت های مکانی GPS

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : ResearchGate
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 42
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. انگیزه تحقیق 4. معماری چارچوب پیشنهادی 5. پیاده سازی سیستم و اثبات مفهوم 6. نتیجه گیری و کار آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – حوزه های کاربردی برای فناوری واقعیت افزوده، ناهمگن هستند اما ابزارهای ایجاد محتوا معمولاً برنامه های دسکتاپ تک کاربر می باشند. علاوه بر این، هیچ ابزار توسعه آنلاینی وجود ندارد که بتواند این محتوای دیجیتال را ایجاد کند. در این مقاله، چارچوبی برای ایجاد سیستم های سرگرمی فرهنگی و واقعیت افزوده، به کارگیری فناوری های بر پایه ابری و تعامل فناوری ناهمگن تلفن همراه در زمان واقعی در زمینه جهانگردی سیار ارائه می شود. این سیستم پیشنهادی به بازیکنان امکان می دهد مجموعه ای از بازی ها و چالش ها را انجام دهند که تجربه گردشگری آنها را بهبود می بخشد. این سیستم در یک سناریوی واقعی، ارزیابی شده و نتایج امیدوارکننده ای بدست داده است. مقدمه: واقعیت افزوده شامل گسترش واقعیت ثبت شده توسط تصاویر، با اطلاعات تولیدشده توسط رایانه است [1]. حوزه های کاربردی این فناوری به وضوح، ناهمگن هستند، اما ابزارهای تولید محتوا برای این فناوری ها معمولاً برنامه های دسکتاپ تک کاربری هستند. علاوه بر این، هیچ ابزار توسعه آنلاینی وجود ندارد که بتواند این محتوای دیجیتال را ایجاد کند. در ابتدا، واقعیت مجازی به عنوان روشی برای توانبخشی در مناطق مختلف، مورد استفاده قرار می گرفت [2]. بنابراین، ویلسون و همکارانش ادعا می کنند که مزایای اصلی استفاده از این تکنیک ها شامل توانایی ایجاد فعالیت در یک شبیه ساز، بدون محدودیت های اعمال شده توسط معلولیت آنها است، در نتیجه به افراد معلول اجازه می دهد اقدامات را با خیال راحت انجام دهند [3]. به عنوان مثال، چنین تمریناتی را می توان در آشپزخانه مجازی، بدون خطرات مرتبط با یک تمرین واقعی (به عنوان مثال آتش سوزی) شبیه سازی کرد. رویکردهای مختلفی برای درمان مبتنی بر واقعیت مجازی وجود داشته است. به عنوان مثال، جک و همکارانش یک سیستم واقعیت مجازی را پیشنهاد می دهند که در آن، بیمار می تواند تمریناتی را با دو دستکش انجام دهد که امکان تعامل با این سیستم را فراهم می کند [4].

نمونه متن انگلیسی مقاله

The areas of application for augmented reality technology are heterogeneous but the content creation tools available are usually single-user desktop applications. Moreover, there is no online development tool that enables the creation of such digital content. This paper presents a framework for the creation of Cultural Entertainment Systems and Augmented Reality, employing cloud-based technologies and the interaction of heterogeneous mobile technology in real time in the field of mobile tourism. The proposed system allows players to carry out a series of games and challenges that will improve their tourism experience. The system has been evaluated in a real scenario, obtaining promising results. Introduction: Augmented Reality consists of expanding the reality captured by images with information generated by a computer [1]. The areas of application for this technology are clearly heterogeneous, but the content creation tools for these technologies are usually single-user desktop applications. Moreover, there is no online development tool that enables the creation of such digital content. Originally, virtual reality was used as a technique for rehabilitation in different areas [2]. Thus, Wilson and others assert that the main benefits of applying these techniques involve the ability to create activities in a simulator, without the limitations imposed by their disability, thereby allowing people with disabilities to perform the actions safely [3]. For example, such exercises can be simulated in a virtual kitchen without the dangers associated with a real one (a fire, for example). There have been various approaches to therapy based on virtual reality; for example Jack et al. propose a virtual reality system in which a patient can perform the exercises with two gloves that allow interaction with the system [4].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله چارچوبی برای ایجاد سیستم های سرگرمی فرهنگی با واقعیت افزوده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi