دانلود ترجمه مقاله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش و طراحی معماری

عنوان فارسی

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش و طراحی معماری: یک پلتفرم چندکیفیتی پوششی برای پشتیبانی آموزش معماری

عنوان انگلیسی

Virtual and Augmented Reality in Architectural Design and Education: An Immersive Multimodal Platform to Support Architectural Pedagogy

کلمات کلیدی :

  واقعیت افزوده؛ واقعیت مجازی؛ آموزش طراحی؛ طراحی معماری

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 نشریه : HAL archives ouvertes
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 61
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
HAL archives ouvertes
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مرور کلی 3. ابزارهای VR و AR برای طراحی معماری 4. به سمت یک پلتفرم VR و SAR همه جانبه برای پشتیبانی از یادگیری طراحی 5. خلاصه و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تحقیقات در مورد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در زمینه معماری، انواع استفاده های ممکن از سیستم ها را برای کمک به طراحان، مردم عادی و تصمیم گیرندگان در فرایند طراحی معماری نشان می دهد. این مقاله، بررسی دستگاه های VR و AR را در بین مجموعه مقالاتی که از کنفرانس ها و مجلات در مورد CAAD (طراحی معماری با کمک رایانه) انتخاب شده اند، ارائه می دهد. نگاه دقیق تر به برخی از پروژه های تحقیقاتی خاص، پتانسیل ها و محدودیت های آنها را برجسته می کند، که نقاط عطف را برای رفع چالش های آینده رسمیت می بخشد. شناسایی مزایا و اشکالاتی از این دستگاه ها به ما بینش می دهد تا یک نوع جایگزین از سیستم، CORAULIS، از جمله فناوری VR و SAR را پیشنهاد کنیم، تا از طراحی مشارکتی در یک محیط آموزشی استفاده نماییم. مقدمه: در سال 1994، میلگرام و کیشینو [1] مفهوم واقعیت ترکیبی را ابداع کردند، و مقیاسی از واقعیت ها، از محیط واقعی گرفته تا محیط مجازی، از جمله واقعیت افزوده (AR) و حقیقت افزوده (AV) نشان دادند. تمرکز ما بر روی VR و AR، و به طور خاص، استفاده از آنها در معماری خواهد بود. هر دو، انواع گزینه های نمایش های طراحی را ارائه می دهند و پتانسیل بالایی برای ارتقای ایده و طراحی معماری دارند. توسعه VR و AR آنچنان که انتظار می رفت سریع اتفاق نیفتاد، دلیل اصلی این امر، مشکلات فنی و هزینه دستگاه های پشتیبانی کننده این نوع واقعیت ها بود. VR را می توان با HMD (صفحه نمایش هدمونتد) یا در یک اتاق پوششی، تجربه کرد. تجاری سازی HMD مقرون به صرفه برای پشتیبانی از VR مانند اوکولوس ریفت،HTC وایو، سامسونگ گیر VRیا صفحه کارت گوگل با تکنولوژی پایین، به ذکر چند مورد، دسترسی موسسات، دانشگاه ها یا استودیوهای معماری را برای دسترسی بیشتر فراهم می کند و از فناوری VR بهره مند است. فضاهای پوششی، مانند پلت فرم الهام گرفته شده از CAVE (2) یا پانوسکوپ هنوز هم سرمایه گذاری بالایی را برای موسسات یا شرکت ها نشان داده اما شایستگی آن را تیز نشان داده اند. از طرف دیگر، برنامه های AR در طیف وسیعی از دستگاه های نمایشگر، از جمله دستگاه های در دسترس مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها در دسترس هستند. قابلیت حمل آن دستگاهها باعث می شود تا در برنامه های سایت برای کمک به طراحان، کارگران و تصمیم گیران برای مقابله با مسائل مربوط به طراحی و ساخت و ساز، برنامه های کاربردی سایت، مناسب باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Virtual Reality and Augmented Reality research in the architecture field show a variety of possible uses of systems to accompany designers, laymen and decision makers in their architectural design process. This article provides a survey of VR and AR devices among a corpus of papers selected from conferences and journals on CAAD (Computer Aided Architectural Design). A closer look at some specific research projects highlights their potentials and limits, which formalize milestones for future challenges to address. Identifying advantages and drawbacks of those devices gave us insights to propose an alternative type of system, CORAULIS, including both VR and SAR technologies, in order to support collaborative design to be implemented in a pedagogical environment. Introduction: In 1994, Milgram and Kishino [1] coined the mixed reality concept, illustrating a scale of realities, ranging from the real environment to the virtual environment, including both Augmented Reality (AR) and Augmented Virtuality (AV). Our focus will be on VR and AR, specifically their use in architecture. Both offer alternative types of design representations and have a high potential to enhance architectural ideation and design. Development of VR and AR didn't go as fast as expected, mainly due to technical issues and the cost of devices supporting those types of reality. VR can be experienced either with a HMD (Head Mounted Display) or within an immersive room. The commercialization of affordable HMD to support VR like the Oculus Rift, the HTC Vive, the Samsung Gear VR or the low-tech Google CardBoard, to name a few, makes it more accessible for institutions, universities or architecture studios to access and benefit from VR technology. Immersive spaces like CAVE's [2] or Panoscope1 inspired platform still represent high investments for institutions or firms but had shown its worthiness. On the other hand, AR applications are available on a range of display devices, including easily accessible ones, like smartphones and tablets. The portability of those devices makes it suitable to develop on site applications to assist designers, workers and decision-makers to deal with design and construction issues.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش و طراحی معماری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi