دانلود ترجمه مقاله برند یا لوگوی حلال در مالزی: شکاف مخفی
عنوان فارسی |
برند یا لوگوی حلال در مالزی: شکاف مخفی |
عنوان انگلیسی |
Halal Malaysia Logo or Brand: The Hidden Gap |
کلمات کلیدی : |
  برند؛ لوگو؛ ارزش ویژه برند؛ محصول حلال در مالزی؛ حسابرسی برند؛ شکاف برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج و بحث و بررسی 4. نتیجه گیری
نتیجه گیری: لوگوی حلال مالزیایی، به بخش جدایی ناپذیر بازاریابی کالاها و خدمات خلال مخصوصا در مالزی تبدیل شده است. با این حال، عملکرد لوگو، صرفا به عنوان نشانه ای بصری می باشد که برای نشان دادن چیزی از آن استفاده می شود. از سوی دیگر، برند شامل باورها، ادراک و بینش مصرف کنندگان می باشد. بنابراین، بدون ممیزی برند، غالبا دانستن وضعیت فعلی برند مالزیایی حلال، غیرممکن می باشد. برند مالزیایی حلال، از سال 2003 ظهور یافته و پس از دوازده سال به یکی از شناخته شده ترین و مشهورترین برندها در مالزی تبدیل شده است. نبود آگاهی مصرف کننده در رابطه با این برند، واقعا جدی بوده و در مورد برندهایی که چندین سال سابقه دارند شایع تر است و باید در بین مصرف کنندگان بیشتر شناخته شود. به طور ایده آل، این برند باید به بیشترین ارزش ویژه خود برسد. JAKIM باید به منظور غلبه بر این مساله، پیش بینی گردد، معیاری جدی باید برای بررسی نحوه ترویج این نوع برند ارائه گردد زیرا کاملا مشهود است که اقدامات فعلی بسیار بی تاثیر و ناکارآمد بوده است. مصرف کنندگان باید در زمینه نحوه شناسایی لوگوهای درست، آموزش های کافی را دریافت کنند. اگرچه این کار ممکن است تاثیر ناچیزی داشته باشد، با این حال، ارزش مهمی است که در دیدگاه JAKIM منعکس شده و تضمین می کند که مصرف کنندگان قادر به شناسایی برندهای مالزیایی حلال خواهند بود. این موضوع همچنین حقوق مصرف کنندگان را با تطابق محصولات حلال با اصول اسلامی محافظت خواهد کرد.
Conclusion: Halal Malaysia logo has become an integral part of marketing Halal products and services especially in Malaysia. However, the function of logo is merely as a visual cue that uses to represent something. On the other hand, brand is comprises of consumers belief, perception and consumers thought. Thus, without brand audit, it is almost impossible to know the current state of Halal Malaysia. Halal Malaysia has been around since 2003 and after twelve years it should be one of the most recognizable and established brands in Malaysia. Lack of consumer’s awareness in relation to this brand is really serious and for the brand that has been around for many years, being stuck and still reaching for consumer’s recognition is very critical. Ideally this brand should already reach the peak of its equity. JAKIM must be proactive in order to overcome this problem, a drastic measure need to be initiated on how this brand should be promoted because it is very obvious that the current practice is very ineffective. Consumers need to be educated on how to identify the right logo. Even though this task may perceive to be insignificant, it does possess an important value which is reflected in JAKIM vision and mission to ensure that consumers will be able to recognize the Halal Malaysia Brand. This will also protect consumers’ right by serving them Halal product that is prepared in accordance to Islamic principles.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.