دانلود ترجمه مقاله اقدامات زنجیره تامین سبز و عملکرد زیست محیطی در برزیل: بررسی، مطالعات موردی و کاربردهای B2B
عنوان فارسی |
اقدامات زنجیره تامین سبز و عملکرد زیست محیطی در برزیل: بررسی، مطالعات موردی و کاربردهای B2B |
عنوان انگلیسی |
Green supply chain practices and environmental performance in Brazil: Survey, case studies, and implications for B2B |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت زنجیره تامین سبز؛ همکاری با مشتریان ؛ نظریه ی وابستگی منبع؛ نوسازی اکولوژیکی؛ پایداری؛ برزیل |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 92 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1.مقدمه 2. چارچوب نظري و فرضيه هاي تحقيق 3. روش های تحقیق 4. نتایج تحقیق 5. مباحث: ترکیب بررسی و مطالعات چند موردی برای ساخت یک ماتریس رابطه ای اصلی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله بررسی می کند که آیا مشتریان در عملکرد زیست محیطی سازمان ها همکاری می کنند یا خیر، این امر در چه شرایطی روی می دهد؛ و چگونه مشتریان می توانند با سازمان ها به منظور بهبود عملکرد زیست محیطی شان همکاری کنند. این تحقیق از نوسازی اکولوژیکی (EM) و نظریه وابستگی منبع (RDT) استفاده می کند تا اقدامات اثرات مدیریت زنجیره تامین سبز (GSCM) خارجی، یعنی "همکاری با مشتریان " (CC) و "خرید سبز" (GP) در زمینه عملکرد زیست محیطی (EP) سازمان ها را تحلیل نماید. نتایج و مشارکت های اصلی این تحقیق عبارتند از: (الف) برنامه ی برزیل، در زمینه EM، مشوق هایی برای اتخاذ روش های GSCM، به ویژه کارهای CC، فراهم می کند، (ب) سازمان های برزیلی به مشتریان بیشتر از فروشندگان برای بهبود EP وابسته هستند؛ و (ج) یک ماتریس اصلی برای درک بهتر نقش های فروشندگان و مشتریان برای دستیابی به یک EP بهتر از طریق رویکرد GSCM پیشنهاد شده است. این مقاله گستره ای را برای نظریه های EM و RDT فراهم می نماید که در مدیریت عملیات سبز اعمال می شوند با نشان دادن این که GSCM خارجی می تواند EP را بهبود بخشد و چنین فرآیندی بیشتر به CC بستگی دارد تا GP. مفاهیم ضمنی برای B2B برجسته شده اند.
This article examines whether or not customers cooperate in organisations' environmental performance, in what circumstances it happens; and how customers can collaborate with organisations in order to they improve their environmental performance. This research uses both the Ecological Modernisation (EM) and the Resource Dependence Theory (RDT) to analyse the effects of external Green Supply Chain Management (GSCM) practices, namely, Cooperation with Customers' (CC) and "Green Purchasing' (GP) on the Environmental Performance (EP) of organisations. A multi-method research is used, combining a survey and multiple-case studies of Brazilian organisations. The main results and contributions of this research include: (a) the Brazilian setting, in the context of EM, provides incentives for adopting GSCM practices, especially CC practices; (b) Brazilian organisations depend more on customers than on suppliers to improve EP; and (c) an original matrix for a better understanding of the roles of suppliers and customers to achieve a better EP through a GSCM approach is proposed. This paper provides an extension to EM and RDT theories applied to green operations management by showing that external GSCM can improve EP and such process depends more on CC than GP. Implications for B2B are highlighted.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.