دانلود ترجمه مقاله پیکره بندی های سازمانی و منابع مرتبط با حالات ورود به بازار خارجی SMEهای مختلف

عنوان فارسی

پیکره بندی های سازمانی و منابع مرتبط با حالات ورود به بازار خارجی SMEهای مختلف

عنوان انگلیسی

Institutional and resource configurations associated with different SME foreign market entry modes

کلمات کلیدی :

  SME؛ بین المللی سازی؛ حالت ورود به بازار؛ منبع؛ نهاد؛ پیکربندی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 117
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر منابع 3. روش تحقیق 4. بحث و نتایج 5. نتیجه گیری 6. مفاهیم مدیریتی 7. محدودیت ها و جهت گیری کارهای آتی 8. تقدیر و تشکر 9. منابع

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه به بررسی پیکره بندی های مختلف منابع تامین شده از داخل و خارج با بکارگیری SMEها و همچنین تاثیرات سازمانی کشور میزبان و اصلی (که در اینجا به اختصار به منابع داخلی و خارجی و نهاد های کشور میزبان بیان می گردد) در سراسر حالت های ورود به بازار خارجی در B2B پرداخته است. این پژوهش به طور ویژه ای تمثیل های نسبی مختلف از منابع داخلی و خارجی و نهادهای میزبان و اصلی مرتبط با حالت های مختلف ورود، از جمله حالت های غیر سرمایه گذاری / قراردادی و سرمایه گذاری در مرحله اولیه را نشان می دهد. پیکره بندی های مختلف حاصل از مطالعه ما به طور خلاصه در چارچوب دیدگاه های نظری غالب، یعنی دیدگاه مبتنی بر منبع، نظریه نهادی، بین المللی سازی SEA توضیح داده شده است. پژوهش ما، منابع موجود در مورد بين المللي سازي SME را با شناسايي اينکه پيکربندي هاي متفاوت منابع- سازمان ها، با انواع مختلفي از روش هاي ورود به بازار ارتباط دارد، گسترش مي دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study explores the different configurations of internal and externally sourced resources utilized by SMEs, as well as host and home country institutional influences (hereafter abbreviated to ‘internal and external resources’, and ‘host and home country institutions’, respectively) across different foreign market entry modes in a B2B setting. Specifically, this research illustrates the different relative representations of internal vs external resources and host vs home institutions associated with different entry modes, including non-investment/contractual and early-stage investment modes. The different configurations resulting from our study are tentatively explained in the context of prevailing theoretical perspectives, namely, the resource-based view, institutional theory, and SME internationalization. Our research extends the existing literature on SME internationalization by identifying that different resource-institutional configurations are associated with different foreign market entry modes.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله پیکره بندی های سازمانی و منابع مرتبط با حالات ورود به بازار خارجی SMEهای مختلف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نوزده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi