دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای تاثیرگذار بر رفتار خرید سبز و مسیرهای پژوهشی

عنوان فارسی

فاکتورهای تاثیرگذار بر رفتار خرید سبز و مسیرهای پژوهشی آینده

عنوان انگلیسی

Factors Affecting Green Purchase Behaviour and Future Research Directions

کلمات کلیدی :

  خرید سبز؛ شکاف رفتار – نگرش؛ مصرف سبز؛ محصولات پایدار و سازگار با محیط زیست

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 117
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق و رویکردی بر مقالات 4. یافته ها و نتایج 5. بحث و بررسی 6. دلالت ها 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مطالعه، 53 مقاله تجربی در مورد رفتار خرید سبز از سال 2000 تا 2014 را مرور کرد. این مطالعه یکی از اولین مطالعاتی است که مقالات مرتبط با ناهمخوانی نگرشی-رفتاری در زمینه خرید سبز را مرور کرده است. این مرور ادبی، انگیزه ها، تسهیل کنندگان و موانع عمده موثر بر تصمیم خرید محصولات سبز را مشخص می کند و توضیحات احتمالی در مورد عدم هماهنگی گزارش شده در رفتار خرید سبز را ارائه می دهد. همه این عوامل به عوامل منحصربفرد با تصمیم گیرنده فردی و عوامل وضعیتی محیطی، تقسیم می شوند. دغدغه های زیست محیطی مصرف کنندگان و ویژگی های کارکردی محصولات، به عنوان دو تعیین کننده عمده رفتار خرید سبز مصرف کننده پدیدار شده اند. این مقاله، در مورد پیش بینی کنندگان اصلی رفتار خرید سبز مصرف کننده، توضیحاتی ارائه می دهد. به این صورت، به تصمیم گیرندگان و مدیران در تدوین و پیاده سازی استراتژی هایی برای ترغیب خرید سبز، کمک می کند. مقدمه: در دهه گذشته، مصرف کالاها و خدمات توسط مشتری، در سراسر جهان افزایش هنگفتی پیدا کرده است و در نتیجه باعث تخلیه منابع طبیعی و آسیب جدی به محیط زیست شده است (چن و چای، 2010). تعدادی از پیامدها و عواق جدی آسیب به زیست محیط، گرمایش جهانی، افزایش آلودگی زیست محیطی و کاهش گیاهان و جانوران می باشند (چن و چای، 2010). کشورهای متعددی در سراسر جهان، بتازگی این تهدید را متوجه شده اند و شروع به کار در جهت حداقل رسانی اثر مضر فعالیت های تجاری بر محیط زیست کرده اند. این درک و نگرانی در مورد محیط زیست و جامعه، باعث پیدایش «توسعه پایدار» شده است که این بر نیاز به ارتقای پایداری تاکید دارد و از آن شکل توسعه که تاثیر منفی بر محیط زیست را به حداقل می رساند، دفاع کرده اند. توسعه پایدار، بوم نوآوری (نوآوری محیط زیستی) و مصرف سبز را ترغیب می کند. بوم نوآوری بر بکار گیری شیوه های پایداری زیست محیطی در هر مرحله از خلق کالاها و خدمات، تاکید دارد (ولوا و النبکر، 2001). از سوی دیگر «مصرف سبز» معمولاً به مصرف مسئولانه در قبال محیط زیست، به صورتی که مصرف کنندگان تاثیر خرید، استفاده و دفع محصولات مختلف یا استفاده از خدمات سبز مختلف بر محیط زیست را مدنظر قرار می دهند، ارتباط دارد (مویساندر، 2007).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study reviewed 53 empirical articles on green purchase behavior from 2000 to 2014. This is one of the first study that reviewed articles related to attitude - behaviour inconsistencies in the context of green purchasing. This review identified various prevalent motives, facilitators and barriers affecting purchase decision-making towards green products and provides possible explanations for inconsistencies reported in green purchase behavior. All These factors are divided into those unique to the individual decision maker and those considered situational in nature. Consumer's environmental concern and products functional attributes emerged as the two major determinants of consumer green purchase behavior. The paper informs about the main predictors of consumer's green purchase behavior. In this way, it will help policy makers and managers in formulating and implementing strategies to encourage green purchasing. Introduction: Over the last decade, consumer consumption of goods and services has increased tremendously across the world, leading to depletion of natural resources and severe damage to the environment (Chen & Chai, 2010). Some of the serious repercussions of environmental damage are global warming, increased environmental pollution, and decline in flora and fauna (Chen & Chai, 2010). Various countries across the globe are beginning to realize this threat and have started working towards minimizing the harmful impact of their business activities on the environment. This realization and concern towards the environment and society has led to the emergence of ‘sustainable development’ which emphasizes the need to promote sustainability and advocates that form of development which minimizes negative impact on the environment and society. Sustainable development further encourages eco innovation and green consumption. Eco innovation focuses on incorporating environmental sustainability practices at every stage of creation of goods and services (Veleva & Ellenbecker, 2001). ‘Green consumption’ on the other hand, is normally related to environmentally responsible consumption where consumers consider the environmental impact of purchasing, using, and disposing of various products, or using various green services (Moisander, 2007).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای تاثیرگذار بر رفتار خرید سبز و مسیرهای پژوهشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi