دانلود ترجمه مقاله مروری بر نظریه بازاریابی سبز در سطح مصرف کننده: مجموعه ای از نظریه های کاربردی و جهت گیری هایی برای پژوهش های آتی

عنوان فارسی

مروری بر نظریه بازاریابی سبز در سطح مصرف کننده: مجموعه ای از نظریه های کاربردی و جهت گیری هایی برای پژوهش های آتی

عنوان انگلیسی

Green marketing consumer-level theory review: A compendium of applied theories and further research directions

کلمات کلیدی :

  بازاریابی سبز؛ بررسی مقالات؛ نظریه مصرف کننده؛ محیط؛ رفتار

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 59 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 207
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق 3. تئوری 4. بحث و پیامدهای مدیریتی 5. پیامدهای سیاسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بازاریابی محصولات سبز مستلزم رویکردهای متفاوت نسبت به بازاریابی محصولات غیر سبز (برای مثال، برای مقابله با اولویت بندی علاقه شخصی مصرف کنندگان و تمرکز بر کوتاه مدت در برابر بلند مدت) است. در نتیجه، بازاریابی سبز بخش مهمی از تحقیقات علمی را در بر می گیرد. هدف این مقاله ترکیب و بررسی جامع نظریه های رفتار مصرف کننده در سطح فردی در بازاریابی سبز است. ما این مقاله را با تعریف اصطلاح بازاریابی سبز آغاز می کنیم. سپس، بررسی گسترده ای را در مورد بیش از 20 نظریه در سطح مصرف کننده انجام می دهیم که به شش دسته تقسیم می شود. برای هر تئوری، تعریف، کاربرد در بازاریابی سبز و پیشنهادات برای زمینه های آتی را ارائه می دهیم. با وجود وسعت نظریه های بدست آمده، بیشتر مطالعات نشان می دهند که تعداد کمی از مصرف کنندگان برای محصولات سبز بیشتر پرداخت می کنند و رفتار در یک زمینه محیط زیست لزوما به رفتار قابل مقایسه در یک زمینه دیگر تفسیر نمی شود. یافته های مهم دیگر، اختلاف بزرگ بین قصد خرید سبز مصرف کننده و رفتار واقعی خرید سبز است. برای رسیدگی به این چالش، ما دو گروه از نظریه های کاربردی دیگری که هنوز برای بازاریابی سبز استفاده نشده اند را ارائه می کنیم. این گروه های نظری، نگرشی رفتاری، و یا تأثیر گذارنده های خرید سبز غیر اقتصادی و نمونه هایی هستند که باعث ایجاد انگیزه برای خرید سبز می شوند. مدیران می توانند چارچوب مفهومی خود را با نشان دادن رابطه بین این نظریه ها برای کمک به درک مراحل فرایند خرید سبز مصرف کننده به کار گیرند. مطالعه ما همچنین می تواند به مدیران در توسعه ابزار برای دستیابی به مزیت رقابتی در بازار کمک کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Marketing green products requires different approaches than marketing non-green products (e.g., to counteract consumer prioritization of self-interest and focus on the short-term vs. long-term). As a result, green marketing has a substantial body of academic research. The purpose of our paper is to synthesize and provide a comprehensive overview of individual-level consumer behavior theories in green marketing. We begin by defining the term green marketing. Next, we conduct a large-scale review of more than 20 consumer-level theories grouped into six categories. For each theory, we present its definition, application in green marketing, and suggestions for future areas of research. Despite the breadth of theories that we uncovered, most studies indicate that few consumers will pay more for green products and that behavior in one environmental context does not necessarily translate into comparable behavior in another context. Another important finding is a great disconnect between consumer green purchasing intention and actual green purchasing behavior. To address this challenge, we provide two groups of additional applicable theories that have not yet been applied to green marketing. These theory groups are behavioral intentions, or non-economic green purchase influencers, and instantiaters, which moderate the motivation – green purchase behavior link. Managers can use our conceptual framework illustrating the relationship among these theories to help understand the stages in a consumer's green purchase process. Our study also can aid managers in developing tools to achieve a competitive marketplace advantage.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مروری بر نظریه بازاریابی سبز در سطح مصرف کننده: مجموعه ای از نظریه های کاربردی و جهت گیری هایی برای پژوهش های آتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi