دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت خرده فروش

عنوان فارسی

نقش بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت در محیط خرده فروشی

عنوان انگلیسی

Green marketing' functions in building corporate image in the retail setting

کلمات کلیدی :

  تصویر شرکت؛ بازاریابی سبز؛ تصویر محصول؛ خرده فروشی؛ کشور کره

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 61
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
27,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. بحث و بررسی و نتایج 5. نتیجه گیری و پیامدها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری و پیامدها: در یک محیط پویا، مسئولیت اجتماعی شرکت، (CSR) به عنوان بخش مهمی از اقدامات استراتژیک کسب و کار مشاهده شده است. این مطالعه، بینشی را برای بازاریاب ها در جهت ترسیم راهبرد بازاریابی موثر با درک تصویر شرکت در ارتباط با عملکرد بازاریابی سبزفراهم می کند.این مطالعه بر بازاریابی سبز در محصولات و تبلیغات از دیدگاه مصرف کننده، تمرکز می کند.از دیدگاه کره ای، یافته ها بشدت از مفهوم تصویر شرکت به عنوان نتیجه شرکت حمایت می کند،که درآن،برنامه بازار سبز به شدت مربوط به تصاویر شرکت می شودکه براهداف خرید محصولات در شرکت تاثیر می گذارد. به ویژه، بازاریابی سبز نقش مهمی در ساخت مسئولیت اجتماعی ایفا می کند، تصویر، تاثیر عملیات بازاریابی سبز یک فروشگاه برای ایجاد تصویرخود (CRS)به شیوه مطلوب را نشان می دهد. در زمینه بازاریابی سبز، تصویر شرکت متشکل ازسه عامل است: مسئولیت اجتماعی، تصویر محصول، و شهرت شرکت.این یافته نشان می دهد که مصرف کنندگان تصویر شرکت را به عنوان هویت کلی در رابطه با کیفیت محصول و جنبه های شرکت مسئولیت اجتماعی، درک می کنند.این نتیجه از ایده کارادما نگلو وملوار( 2006) که معتقدند تصویر شرکت متشکل از عوامل گوناگون محصول است و با هویت یک سازمان ارتباط برقرار می کند، حمایت می کند. به صورت جالب توجهی ، تصویر محصول پیش بینی کننده مهم هدف خرید در محیط خرده فروشی است، محصول مرتبط با تصویر شرکت باعث کاهش خطرات ناشی از تصمیم خرید مصرف کنندگان می شود. از دیدگاه مدیریتی، این مطالعه استدلال هایی را برای بازاریابان نسبت به کاربرد استراتژیک بازاریابی سبز در تنظیم خرده فروشی (برای مثال، فروشگاه)فراهم می کند. با وجود اینکه، کسب و کار سبز هنوز در کره جنوبی در مرحله ابتداییست، موفقیت برنامه بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت درراه مثبت، امکان پذیر است. بویژه مدیران بازاریابی می توانندانتظار یک اثر هم افزایی موقعیتیابی تصویر(CSR (برروی تصویر کیفیت محصول را داشته باشند. که قادر به ارتقاء"مصرف سبز" و افزایش فروش خرده فروشی است. بنابراین، بازاریابان باید برای تقویت تصویر شرکت خود و یا شهرت با ترویج رقابت یا رویدادها بر اساس بازاریابی اجتماعی تلاش کنند. همچنین، مسئولیت اجتماعی خرده فروشان باید "جو سبز" را برای حفظ تصویر شرکت موجود خود و یا شهرت خوب در هنگام انتخاب عرضه کننده کالا یا فروشنده بسازند. با توجه به اینکه کسب و کار سبز با محصول مد روز در خرده فروشی در نظر گرفته می شود، به خصوص در فروشگاه، فروشگاه لباس می تواند برند خودرا به تولید محصولات سبک زندگی سازگار با محیط زیست (به عنوان مثال، لباس بازیافت، آلی پنبه، پارچه های در حال مرگ طبیعی، دی اکسید کربن کم) گسترش دهدکه ممکن است فرهنگ مسئولیت اجتماعی را از نظر رفاه اجتماعی ایجاد کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusions and implications: Within a dynamic environment, corporate social responsibility (CSR) is viewed as an important part of the strategic business actions. This study provides an insight for marketers into mapping an effective marketing strategy by understanding corporate image in conjunction with green marketing performance. This study focuses on green marketing in products and promotions from a consumer perspective. From a Korean perspective, the findings strongly support the concept of corporate image as corporate outcome (Ellen et al., 2006; Melewar, Karasmanoglu, & Paterson, 2005), in which green marketing program is strongly related to corporate images that affect purchase intentions for products in that company. Particularly, green marketing plays an important role in building social responsibility image, suggesting the effectiveness of green marketing actions at the department store to create its CSR image in a favorable way. In the context of green marketing, corporate image consists of three factors: social responsibility, product image, and corporate reputation. This finding indicates that the consumers perceive corporate image as overall identity in conjunction with product quality and corporate social responsibility aspects. This result supports a concept of Karaodmanoglu and Melewar (2006) that corporate image comprises product of various factors and communicate the identity of an organization. Interestingly, product image is a critical predictor of purchase intention in the retailing setting, supporting that the product-related corporate image makes consumers reduce risks of purchase decision (Ha, 1999; Ramasamy & Yeung, 2008). In addition, corporate reputation strongly affected by product image increases a consumer's purchase intention of the product. Such understanding the effectiveness of green marketing may help consumers have a strong trust toward the company as well as its product quality, ultimately accomplishing business performance in the context of retailing. From a managerial perspective, this study provides implications for marketers into a strategic application to green marketing in the retail venue (e.g., department store). Although green business is still in infancy in Korea, green marketing program is feasible to be successful in creating corporate image in a positive way. In particular, marketing managers can expect a synergy effect of the CSR image positioning on product quality image, which may be able to promote a “green consumption” and increase retail sale. Thus, marketers should endeavor to reinforce their corporate image or reputations by promoting campaign or events on a basis of social marketing. Also, socially responsible retailers should make it “green atmosphere” to sustain their existing corporate image or good reputation when selecting supplier or vendor. Considering an optimistic green business with a fashion product in the retailing, especially at the department store, apparel retailer can develop its brand extension into eco-friendly lifestyle product lines (e.g., recycled clothing, organic cotton, natural dying fabrics, and low CO2 labeled product), which may create a socially responsible culture in terms of social welfare.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 27,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت خرده فروش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi