دانلود ترجمه مقاله تاثیر توابع بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت: شواهدی از صنعت مهمانداری

عنوان فارسی

تاثیر توابع بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت: شواهدی از صنعت مهمانداری در یک کشور در حال توسعه

عنوان انگلیسی

The influence of green marketing functions in building corporate image: Evidences from hospitality industry in a developing nation

کلمات کلیدی :

  تصویر شرکت؛ ارتباطات شرکت؛ تصویر سبز؛ فعالیت ها و اقدامات بازاریابی سبز

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 35 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری 7. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، بررسی تاثیر توابع بازاریابی سبز (فعالیت های سبز، ارتباطات شرکتی فعالیت های سبز و تصویر سبز) روی تصویر شرکت در بخش هتلداری و مهمانداری می باشد. علاوه بر این، این مقاله سعی کرده تا تمایل مصرف کننده به بازدید از هتل های فعال در زمینه بازاریابی سبز را مورد بررسی قرار دهد. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: با استفاده از رویکرد نمونه گیری گلوله برفی، در مجموع 220 پاسخ قابل استفاده از میان مصرف کنندگان و به واسطه یک نظرسنجی اینترنتی جمع آوری شد. داده ها با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری برای ارزیابی قدرت رابطه و تناسب مدل مورد آنالیز قرار گرفتند. یافته ها: یافته ها نشان می دهند که فعالیت های سبز و دوستدار محیط زیست و نیز تصور سبز، تصویر شرکتی هتل را به طرز چشم گیری تحت تاثیر قرار داده و به نوبه خود منجر به تاثیرات مثبتی در راستای تمایل مصرف کنندگان برای بازدید از هتل می شوند. هیج تاثیر چشم گیری در زمینه ارتباطات شرکتی فعالیت های سبز روی تصویر سبز هتل ها مشاهده نشد، این موضوع می تواند ناشی از سطح پایین ارتباطات فعالیت های سبز توسط هتل ها در هند باشد. مفاهیم عملی: یافته ها، دیدگاه هایی را برای مدیران در ارتباط با تاثیر شیوه های بازاریابی سبز اتخاذ شده توسط هتل ها روی تصویر شرکت ارائه می دهند، این موارد به نوبه خود منجر به افزایش تمایل به بازدید / بازدید مجدد از هتل می شود. اصالت / ارزش: این مطالعه به بررسی موضوع "تاثیر بازاریابی سبز روی تصویر شرکت" پرداخته که این موضوع مورد توجه محققین بوده است. این مقاله سعی داشته تا شواهدی تجربی در این زمینه ارائه دهد. این مقاله یک سری مفاهیم کلی نیز ارائه داده که می تواند برای مدیران در ارائه استراتژی های بازاریابی سبز در بخش هتلداری و مهمانداری مفید باشد. این مقاله یکی از مطالعات اولیه در بررسی تاثیر بازاریابی سبز روی تصویر شرکت در هند بوده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - The present study aims to explore the influence of green marketing functions (green activities, corporate communication of green activities and green image) on corporate image in the hospitality sector. Further, the study tries to explore the consumer’s intention to visit the hotels practicing green marketing. Design/methodology/approach - Using snowball sampling approach, a total of 220 usable responses were obtained from the consumer via an internet survey. Data were analyzed using structural equation modeling to evaluate the strength of relationship and model fit. Findings - The findings show that green/eco-friendly activities and green image significantly influence the corporate image of the hotel, which in turn results into significant positive impact over consumer’s intention to visit the hotel. No significant influence of corporate communication of green activities on corporate image of the hotels was found, which may be because of the low level of communication of green practices by the hotels in India. Practical implications - The findings offer insight to the managers regarding the impact of green marketing practices adopted by the hotels on their corporate image which in turn results into increased visit/revisit intention. Originality/value - The study deals with the topic “the influence of green marketing on corporate image”, which has received scant attention by researchers. The paper attempts to provide empirical evidence in this area. The study yields several implications that can be helpful for managers while devising green marketing strategies for the hospitality sector. The study is among the initial studies exploring the influence of green marketing on corporate image in the Indian context.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر توابع بازاریابی سبز در ایجاد تصویر شرکت: شواهدی از صنعت مهمانداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi