دانلود ترجمه مقاله تأثیر ترکیب بازاریابی سبز روی سبک تصمیم گیری های خرید مشتریان
عنوان فارسی |
تأثیر ترکیب بازاریابی سبز روی سبک تصمیم گیری های خرید مشتریان |
عنوان انگلیسی |
The effect of green marketing mix on purchase decision-making styles of customers |
کلمات کلیدی : |
  ترکیب بازاریابی سبز؛ سبک های تصمیم گیری؛ فروشگاه های لوازم خانگی؛ سنندج |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : BioIT |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه و پایه های تئوریک 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده ها 5. پیشنهادات تحقیق 6. پیشنهاداتی برای پژوهش های آتی
چکیده – هدف از این مقاله بررسی تأثیر ترکیب بازاریابی سبز روی سبک تصمیم گیری مشتریان برای خرید در فروشگاه های لوازم خانگی در سنندج می باشد. در این مقاله، یک پرسشنامه استاندارد به منظور جمع آوری داده هایی از متغیرهای مستقل و ارزیابی متغیرهای وابسته مورد استفاده قرار گرفته است. مقاله حاضر به منظور هدف سنجی به کار گرفته شده و توصیفی نظری از جمع آوری داده ها ارائه داده است. مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی در سنندج به عنوان جامعه آماری این مقاله بررسی شده اند. این جامعه آماری شامل 350 مشتری این فروشگاه ها است که با استفاده از نمونه گیری تصادفی بررسی شده اند. به منظور آنالیز داده های آماری، روش های مختلفی از آمارهای توصیفی – استنباطی، از جمله میانگین، انحراف معیار، ضریب همبستگی و رگرسیون مورد استفاده قرار گرفته است. بر این اساس، نتایج حاصل نشان می دهد که ترکیب بازاریابی سبز، محصول سبز، قیمت سبز، ترویج سبز و توزیع سبز، سبک های تصمیم گیری برای خرید را تحت تأثیر قرار می دهد. توزیع سبز با ضریب 0.429، ترویج سبز با ضریب 0.366، قیمت سبز با ضریب 0.310 و محصول سبز با ضریب 0.305، جایگاه های اول تا چهارم مربوط به سبک های تصمیم گیری برای خرید می باشند.
The purpose of this study is to investigate the effect of green marketing mix on purchase decision-making styles of customers in appliance stores in Sanandaj. In this study, a standard questionnaire was used to collect the data of independent variable and assess the dependent variable. The present study is applied in terms of purpose and is also descriptive-survey in terms of data collection. The customers of appliance stores in Sanandaj were studied as the statistical population of this study. This population included 350 consumers of these stores that were studied by convenience random sampling. To analyze the statistical data, different methods of descriptive-inferential statistics including mean, standard deviation, correlation coefficients and regression were used. Accordingly, the obtained results show that green marketing mix, green product, green price, green promotion and green distribution affect purchase decision-making styles . Green distribution with a coefficient of 0/429, green promotion with a coefficient of 0/366, green price with a coefficient of 0/310 and green product with a coefficient of 0/305 are at the first to fourth places of marketing in relation to purchase decision-making styles.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.