دانلود ترجمه مقاله نقش استراتژی بازاریابی سبز در بهره وری تجاری

عنوان فارسی

نقش استراتژی بازاریابی سبز در بهره وری تجاری: مطالعه ای بر مزارع ارگانیک در تایوان

عنوان انگلیسی

The effect of green marketing strategy on business performance: a study of organic farms in Taiwan

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی سبز؛ عملکرد تجاری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 82
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. فرضیات تحقیق 4. روش تحقیق 5. نتایج تحقیق و یافته ها 6. نتیجه گیری و پیشنهادات

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: برخلاف آگاهی در حال افزایش، درباره اهمیت حفاظت از محیط زیست، مطالعات معدودی هستند که به دنبال تعیین میزان بهبودیابی کیفیت محصولات و خدمات، حفاظت از محیط زیست و اثرگذاری بر عملکرد کسب و کار، توسط پیاده سازی استراتژی های بازاریابی سبز باشند. این مطالعه، مزارع ارگانیک را به عنوان موضوع بررسی اثر استراتژی های بازاریابی سبز، از طریق ایجاد مدل رابطه ای و یک مقیاس اندازه گیری موثر، انتخاب نموده است. یافته های ما، منبعی ارزشمند، برای عاملان صنعتی و افراد دانشگاهی که روابط را در این زمینه بررسی می کنند، فراهم می آورند. مطالعه در دست، مدل رابطه ای را برای نشان دادن اثربخشی استراتژی های بازاریابی سبز که توسط مزارع ارگانیک، پیاده سازی شده است، توسعه می دهد، نتایج ما، یک مسیر کلیدی را شناسایی کرده اند که از طریق آن، بازاریابی سبز ابتدا کیفیت محصولات و خدمات را بهبود بخشیده و به صورت غیر مستقیم، تصویر شرکتی را ترویج داده و عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد. مسیری که از نظر اهمیت، در جایگاه دوم، قرار دارد، شامل بهبود بخشی حفاظت زیست محیطی از طریق استراتژی های بازاریابی سبز می شود که سپس منجر به تقویت عملکرد کسب و کار خواهد شد. این پدیده نشان می دهد ، پیاده سازی استراتژی بازاریابی سبز، توسط مزارع ارگانیک می تواند برای تقویت عملکرد کسب و کار، در کنار بهبودبخشی کیفیت محصولات و خدمات، تصویر شرکتی و ترویج حفاظت زیست محیطی، کمک کند. این نتایج نشان می دهند که توسعه شدید استراتژی بازاریابی سبز می تواند به بهبودبخشی TQM، کمک کند. یافته های ما نشان می دهند که مزارع ارگانیک باید در پیاده سازی استراتژی های بازاریابی سبز، به منظور ادامه بهبودبخشی کیفیت محصولات خدماتشان تداوم داشته باشند که مطابق با یافته های ورمیلیون و جاستین (2010) و گرینسیلر(2009) است. مزارع سبز باید به پیاده سازی استراتژی های بازاریابی سبز ادامه دهند تا بتوانند تصویر شرکتی مثبتی را ترویج دهند که قبلا این موضوع، توسط چِن و همکاران (2006)، دانگلیکو و پوجاری (2010) و چِن (2010) عنوان شده است. نتایج ما نشان می دهد، محصولات و خدمات با کیفیت بالا و تصویر شرکتی مثبت می تواند عملکرد کسب و کار را بهبود بخشیده و این پدیده با یافته های افیر و همکاران (2009)، نادیری و همکاران (2009) و کورترایت و اسموت (2009) مطابق است. پیاده سازی استراتژی های بازاریابی سبز، توسط کشاورزان ارگانیک می تواند محافظت زیست محیطی را ترویج دهد و باعث بهبودبخشی بیشتر عملکرد کسب و کار شود. این یافته مهم، مطابق با پژوهش های کارتر و همکاران (2000) و پوربا (2002) است. با این وجود، به این نتیجه نرسیدیم که استراتژی بازاریابی سبز، اثر مستقیم معناداری بر عملکرد کسب و کار دارد. به جای آن متوجه شدیم که کیفیت محصولات و خدمات و تصویر شرکتی، متغیر میانجی کلیدی ای، میان استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد کسب و کار هستند. محافظت زیست محیطی به نظر اثر مستقیم و معناداری بر تصمیم شرکتی ندارد. با این وجود، دستاوردهای مزارع ارگانیک، در زمینه محافظت زیست محیطی، توانسته به صورت مستقیم، عملکرد کسب و کار را بهبود بخشد که با پژوهش های قبلی، همانند کونر و کوهن (2001) مطابق است. این نتایج نشان می دهند که برای بهبودبخشی عملکرد کسب و کار، مزارع باید محصولات ارگانیک با کیفیت بالا و خدمات خوب ارائه داده و سپس از این دستاورها از طریق تبلیغات استفاده نمایند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: Despite growing awareness regarding the importance of environmental protection, few studies have sought to determine the degree to which the implementation of green marketing strategies can enhance the quality of products and services, protect the environment, and impact business performance. This study selected organic farms as a subject to investigate the influence of green marketing strategies through the establishment of a relationship model and an effective measurement scale. Our findings provide a valuable resource for industry players and academics investigating correlations in this area. This study developed a relationship model to illustrate the effectiveness of a green marketing strategies implemented by organic farms. Our results identified one key path by which green marketing first improves the quality of products and services, then indirectly promotes corporate image and enhances business performance. The second most important path involves the enhancement of environmental protection through green marketing strategies, which then results in the strengthening of business performance. This indicates that the implementation of a green marketing strategy by organic farms can help to boost business performance while enhancing the quality of their products and services, corporate image, and promoting environmental protection. These results demonstrate that the vigorous development of a green marketing strategy can help to enhance TQM. Our findings suggest that organic farms should persist in green marketing strategies in order to continue improving the quality of their products and services, which is consistent with the findings of Vermillion and Justin (2010) and Greenseal (2009). Organic farms should also continue implementing green marketing strategies in order to promote a positive corporate image, as previously described by Chen et al. (2006), Dangelico and Pujari (2010) and Chen (2010). Our result indicating that high-quality products and services and a positive corporate image can enhance business performance is consistent with the findings of Ofir et al. (2009), Nadiri et al. (2009), and Courtright and Smudde (2009). The implementation of green marketing strategies by organic farmers can also promote environmental protection, further enhancing business performance. This important finding is consistent with the research of Carter et al. (2000) and Purba (2002). Nonetheless, a green marketing strategy was not found to have a significant direct influence on business performance. Instead, we found that the quality of products and services and corporate image are key mediating variables between green marketing strategy and business performance. Environmental protection does not appear to have a significant direct influence on corporate image; however, the achievements of organic farms with regard to environmental protection were shown to directly enhance business performance, which is consistent with previous research such as Koner and Cohen (2001). These results indicate that to improve business performance farms should provide high-quality organic products and good service, and then leverage these achievements through promotions.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش استراتژی بازاریابی سبز در بهره وری تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi