دانلود ترجمه مقاله ارزیابی نقش بازاریابی سبز و اقدامات داخلی شرکت

عنوان فارسی :

ارزیابی نقش بازاریابی سبز و اقدامات داخلی شرکت برای پایداری محیطی

عنوان انگلیسی :

An evaluation of the role of green marketing and a firm’s internal practices for environmental sustainability

کلمات کلیدی :

  بازاریابی سبز؛ تحقیق و توسعه سبز؛ مدیریت منابع محیطی؛ عرضه کنندگان سبز؛ فرآیندهای محیطی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 89
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. استراتژی بازاریابی سبز 3. فرآیندهای محیطی 4. گزینش عرضه کننده سبز 5. مدیریت منابع محیطی 6. تحقیق و توسعه سبز 7. روش 8. بحث و بررسی 9. محدودیت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

The management of a firm's green operations is increasingly important for marketing strategists. The purpose of this study is to investigate the cross-influences of green marketing strategy and the key internal green functional areas in a firm. We use the antecedents of marketing strategy and identify relationships between green marketing strategy and key supporting internal environmental operations of firms with respect to (1) green suppliers, (2) environmental resource management, (3) green research and development, and (4) environmental manufacturing processes and procedures. The statistical techniques of parallel analysis, factor analysis and multiple regressions are used to analyze data collected from 332 firms. The results identify that among the four functional areas of firms adopting green marketing strategy. Two are more likely to influence green marketing strategy – supplier selection and research and development. Implications are discussed. The findings contribute to the theory of green marketing strategy. Future research is recommended.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مدیریت عملیات سبز شرکت شدیدا، برای استراتژی های بازاریابی حائز اهمیت می باشد. هدف این مقاله، بررسی تاثیر متقابل استراتژی بازاریابی سبز و زمینه های اصلی عملکرد سبز داخلی در یک شرکت می باشد. ما از پیشینه های استراتژی های بازارایابی استفاده کرده و روابط بین استراتژی بازاریابی سبز و تعیین کننده های عملکردهای محیطی داخلی شرکت ها را با در نظر گرفتن (1) عرضه کنندگان سبز، (2) مدیریت منابع محیطی، (3) تحقیق و توسعه سبز، و (4) شیوه ها و فرآیندهای تولید محیطی، شناسایی کرده ایم. تکنیک های آماری تحلیل موازی، تجزیه و تحلیل عوامل و رگرسیون های چندگانه برای آنالیز داده های جمع آوری شده از 332 شرکت مورد استفاده قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهند که در میان چهار زمینه عملکردی شرکتی در اتخاذ استراتژی بازاریابی سبز، دو مورد بیشترین تاثیر را روی آن دارند و آن دو مورد، گزینش عرضه کننده و تحقیق و توسعه می باشد. مفاهیم و نتایج در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند. یافته ها می توانند سهمی اساسی در تئوری استراتژی بازاریابی سبز داشته باشند. جهت گیری های تحقیقات آتی نیز ارائه شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بازاریابی سبز چیست

بازاریابی سبز شامل بازاریابی محصولات و خدمات بر مبنای آگاهی یا عوامل محیطی است. شرکت های دخیل در این حوزه، تصمیمات مرتبط با کل فرآیند محصولات شرکت مانند روش های پردازش، بسته بندی و توزیع را اتخاذ می کنند.

بازاریابی سبز چیست

شرکت های فعال در این حوزه به دنبال این هستند که با ترویج ارزش های اصلی محیطی، ورای بازاریابی سنتی پیش رفته و در این راستا امید دارند که مشتریان نیز با این ارزش ها همگام گردند. مشارکت در این فعالیت های پایدار می تواند منجر به ایجاد خط تولیدهای جدیدی گردد که به بازارهای هدف کمک می کند.

این شاخه از مدیریت با عناوین بازاریابی پایدار، بازاریابی محیطی یا بازاریابی اکولوژیکی نیز شناخته می شود.

شرکت هایی چون Ben and Jerry’s، Whole Foods، Starbucks، Johnson & Johnson، Method و Timberland از جمله شرکت های تجاری هستند که استراتژی های بازاریابی سبز را به کار گرفته و پایداری محصولات شان یا روش های سبز را در بسته بندی یا فروش سبز مدنظر قرار داده اند.

 

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی نقش بازاریابی سبز و اقدامات داخلی شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.