دانلود ترجمه مقاله اتخاذ دیدگاهی جهانی در راستای محبوبیت پست برند
عنوان فارسی |
اتخاذ دیدگاهی جهانی در راستای محبوبیت پست برند: شش شیوه پست برند رسانه اجتماعی برای بازارهای جهانی |
عنوان انگلیسی |
Taking a global view on brand post popularity: Six social media brand post practices for global markets |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی بازاریابی جهانی؛ استراتژی رسانه اجتماعی؛ بازاریابی میان فرهنگی؛ بازاریابی شفاهی؛ رسانه اجتماعی برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 39 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. اتخاذ دیدگاهی جهانی در محبوبیت پست برند 2. ارزش استفاده از رسانه اجتماعی و محبوبیت پست برند 3. چگونه تفاوت های فرهنگی با محبوبیت پست برند مرتبط می شوند؟ 4. شش شیوه برای تحریک محبوبیت پست برند در بازارهای جهانی 5. اتخاذ دیدگاهی جهانی برای مدیریت پست برند
اتخاذ دیدگاهی جهانی برای مدیریت پست برند: طراحی پست های برند در رسانه های اجتماعی برای محبوب شدن و موثر واقع شدن، ملاحظه بسیار مهمی برای مدیران بازاریابی بوده و ارتباط مثبتی با تمایلات خرید مشتریان، فروش واقعی و حتی قیمت سهام دارد. تحقیق فعلی نشان می دهد که پست ها باید زنده، عملی، جالب، شخصی و تعاملی باشند. با این حال، تحقیقات بین فرهنگی نشان می دهند که ارزشی در اتخاذ این شیوه های تعمیم یافته برای مشخصه های فرهنگی بازارهای هدف خاص وجود دارد. در حالی که مشخصه های مرتبط با ظرافت و کارایی، تطابقی نسبی در اهمیت میان فرهنگی دارند، مشخصه های شخصی سازی، تمایلات و نگرش ها و تعامل باید در بازارهای هدف و با توجه به تنوع مشخصه های فرهنگی در نظر گرفته شوند. مدیران باید اطلاعات سازمانی خود را نیز در زمینه محصولات، بازارهای خود، و مشتریان خود در نظر بگیرند. در نتیجه، مدیران باید شیوه هایی تعمیم یافته را اتخاذ کرده و این شیوه ها را روی بازارهای هدف خاص پیاده سازی کنند. دیدگاهی جهانی برای شرکت هایی با بازارهای جهانی ضروری است ولی این موضوع باید در بازارهای داخلی و نیز تمایل به رشد شاخه های فرهنگی و مهاجرتی نیز در نظر گرفته شود. گرایش جهانی به پست های برند رسانه های اجتماعی، دیدگاهی ارزشمند برای شرکت هایی با بازارهای جهانی و داخلی، شرکت های کوچک و بزرگ و موسسات قدیمی و استارت آپ ها می باشد. ما از مدیران می خواهیم تا دیدگاهی جهانی در مورد استفاده از پست های برند رسانه های اجتماعی به منظور موثرتر کردن مشتریان داخلی و جهانی اتخاذ کنند.
Embracing a global perspective for managing brand posts: Designing social media brand posts to be popular and effective is an important consideration for marketing managers as it positively relates to consumers’ purchase intentions, actual sales, and even stock prices. Current research suggests that posts should be vivid, practical, interesting, personalized, and interactive. However, cross cultural research suggests that there is value in adapting these generalized practices to the cultural characteristics of specific target markets. While characteristics of vividness and practicality are likely to be relatively consistent in importance across cultures, characteristics of interest, personalization, and interactivity likely need to be adapted to specific target markets according to a variety of cultural characteristics. Managers should also consider their own company-specific information on the product, its market/s, and their customers. In conclusion, managers should adopt generalized practices and tailor these practices to specific target markets. A global perspective is necessary for companies with global markets, but it is also valuable within domestic markets as trends of immigration and cultural clustering increase. A global orientation to social media brand posts is a valuable perspective for companies with both global and domestic markets, for companies both large and small, and for both historical institutions and new startups. We urge managers to embrace a global perspective when it comes to social media brand posts in order to reach both global and domestic consumers more effectively.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.