دانلود ترجمه مقاله کنترل کننده مستقل مبتنی بر منطق فازی برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی
عنوان فارسی |
کنترل کننده مستقل مبتنی بر منطق فازی برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی تحت شرایط مختلف در سیستم های توزیع مسکونی |
عنوان انگلیسی |
Fuzzy logic-based autonomous controller for electric vehicles charging under different conditions in residential distribution systems |
کلمات کلیدی : |
  مستقل؛ تولید پراکنده؛ سیستم های توزیع؛ وسایل نقلیه الکتریکی؛ EV؛ کنترل منطق فازی |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ انرژی های نو؛ سیستم های توزیع انرژی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 33 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. توصیف سیستم آزمایشی 3. کنترلر پیشنهادی شارژ منطق فازی 4. نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – تلفیق یک ناوگان، از وسایل نقلیه الکتریکی (EVها) در سیستم توزیع، بدون زیرساخت ارتباطی، باعث بروز چندین مسئله می شود که به این مسائل باید توسط صنایع همگانی الکتریکی پرداخته شود. کنترلرهای مستحکم مستقل، در این مورد، برای مدیریت عملیات شارژ، بدون تخطی از محدودیت های استاندارد شبکه، نقشی حیاتی دارد. مقاله در دست، یک کنترلر شارژ مستقل بدون ارتباطات را برای EVها در سیستم های توزیع، پیشنهاد می کند. این کنترلر، بر پایه منطق فازی بوده که هم نمایه ولتاژ سیستم و هم حالت شارژ باتری EV را لحاظ می کند (SOC). سیستم استنتاج فازی به منظور اجتناب از مسائل مربوط به زیرولتاژ، در شبکه، در ساختن نمایه بارگذاری سیستم و دست یابی به شارژ منصفانه، در میان EVهای مختلفی که به سیستم وصل هستند، طراحی شده اند. یک سیستم توزیع 18باسی که توسط کنترلر پیشنهادی برانگیخته می شود، در یک محیط شبیه سازی، پیاده سازی شد. عملکرد کنترلر پیشنهادی، تحت شرایط عملیاتی مختلف سیستم توزیع، همانند بارگذاری متفاوت، سطوح مختلف نفوذ EV، پیکربندی مجدد سیستم و هم چنین تولید پراکنده، بررسی شد. در تمامی موارد، کنترلر، عملکرد شارژ بهتر و سریع تر را بدون نقض محدودیت های ولتاژ استاندارد، در مقایسه با سایر تحقیقاتی که در مقالات، گزارش شده اند، به نمایش گذاشت.
Integrating a fleet of electric vehicles (EVs) in the distribution system without a communication infrastructure exhibits several issues that need to be handled by electric utilities. Robust autonomous controllers are crucial in this case to manage the charging operation without violating the grid standard limits. This paper proposes a communication-free autonomous charging controller for EVs in distribution systems. The controller is based on fuzzy logic considering both the system voltage profile and the EV’s battery state of charge (SOC). The fuzzy inference system is designed to avoid under voltage issues in the grid, flatten the system loading profile and accomplish fair charging among different EVs connected to the system. An 18-bus distribution system driven by the proposed controller was implemented in a simulation environment. The proposed controller performance was investigated under different distribution system operating conditions such as different loading, different levels of EV penetration, system reconfiguration as well as with distributed generation. In all cases, the controller demonstrated faster and better charging performance without violating the standard voltage limits compared to other research reported in the literature.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.