دانلود ترجمه مقاله راه حل بهینه مدیریت شارژ ناوگان خودروهای الکتریکی
عنوان فارسی |
راه حل بهینه مدیریت شارژ ناوگان خودروهای الکتریکی |
عنوان انگلیسی |
An optimal solution for charging management of electric vehicles fleets |
کلمات کلیدی : |
  خودروهای الکتریکی؛ مدیریت شارژ؛ تخصیص منابع؛ زمان بندی و تخصیص بهینه؛ سیستم تصمیم گیری |
درسهای مرتبط | انرژی های نو؛ شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تحقیقات مرتبط 3. موقعیت یابی مسأله 4. بیان مسأله 5. سیستم شارژ با مؤلفه های همگون 6. سیستم شارژ با مؤلفه های ناهمگون 7. نتیجه گیری
چکیده – خودرو الکتریکی (EV) یک راه حل پیشرفته سازندگان خودرو برای جایگزینی تدریجی با خودروهای معمولی و کاهش وابستگی به نفت است. با این وجود، شارژ کامل EV زمان زیادی به طول می کشد و کاهش زمان شارژ و مصرف انرژی EV از جمله چالش های مهم در ارتقاء این نوع از خودروها می باشد. شرایط آشفته ترافیکی مانند راهبندان و جاده های با شیب تند ممکن است بر مصرف انرژی و در نتیجه عملکرد EV اثرات جدی داشته باشند. در این مقاله، زمان بندی و تخصیص مناسب EV به ایستگاه شارژ (CS) از طریق یک مسأله بهینه سازی حاصل می شود و به صورت مسأله برنامه ریزی خطی بیان می گردد. تخصیص EV باید برخی محدودیت های خاص در رابطه با وضعیت CS، شرایط EV، شرایط ترافیکی و غیره را تأمین نماید. روش پیشنهادی با توجه به دو حالت عملیاتی سیستم تشریح خواهد شد. تخصیص EV به CS در شرایط عادی (رانندگی بدون استفاده از لوازم جانبی الکتریکی، جاده بدون شیب و راهبندان و...) و در شرایط آشفته برای حالت دوم صورت می گیرد. برای حالت اول، دو مؤلفه اصلی سیستم به صورت همگون فرض می شوند (EV ها و همین طور CS ها دارای ویژگی های یکسان هستند). در حالت دوم، سیستم شارژ دارای مؤلفه های ناهمگون مورد توجه قرار می گیرد. نشان خواهیم داد که تخصیص مناسب EV در زمانی صورت می گیرد که وضعیت شارژ (SoC) باتری در بالاترین سطح ممکن خود در مقصد (CS تخصیص یافته) باقی بماند. حفظ SoC باتری در سطح بالا امکان کاهش مصرف انرژی و زمان لازم برای شارژ را فراهم کرده و در نتیجه، انعطاف پذیری در مدیریت شارژ سیستم را تضمین خواهد کرد.
Electric vehicle (EV) is an advanced solution by car manufacturers to gradually replace the conventional vehicle and reduce our dependence on petroleum. Nevertheless, an EV need many hours for a full charge, and reducing charging time and energy consumption of EVs are among the major challenges for promoting this type of vehicles. Disturbed traffic conditions such as traffic jam, roads with sever slopes may affect seriously the energy consumption and then the performances of EVs. In this paper, scheduling and suitable assignment of EVs to charging stations (CSs) is approached as an optimization problem, formulated as linear programming problem. The assignment of EVs should satisfy certain constraints related to CSs status, the EV conditions, traffic conditions, etc. The proposed approach will be illustrated considering two operating modes of the system. The assignment of EVs to CSs under normal conditions (driving without using electrical accessories, roads without slops and traffic jam, etc.), and under disturbed conditions for the second mode. For this first scenario, the two main components of the system are supposed to be homogeneous (EVs have the same characteristics, and the same for CSs). For the second scenario, we focus on a charging system with heterogeneous components. As we will show, the suitable assignment of an EV is when the state of charge (SoC) of its battery remains at its highest possible level at the destination (assigned CS). Keeping the battery SoC at a high level allows to reduce consumed energy and required charging time, and consequently ensures a flexibility in the management of system charging.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.