دانلود ترجمه مقاله آینده رسانه های اجتماعی در بازاریابی
عنوان فارسی |
آینده رسانه های اجتماعی در بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
The future of social media in marketing |
کلمات کلیدی : |
  رسانه اجتماعی؛ بازاریابی دیجیتال؛ آینده بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 159 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. رسانه اجتماعی چیست؟ 3. رسانه اجتماعی در زمان حال 4. مروری کلی بر چارچوب های آتی رسانه اجتماعی در بازاریابی 5. آینده نزدیک 6. آینده دور 7. جهت گیری های پژوهشی آتی و نتیجه گیری ها
چکیده – رسانۀ اجتماعی به مردم اجازۀ تعامل آزادانه با دیگران را داده و شیوه های متعددی برای دستیابی و تعامل با مصرف کنندگان در اختیار بازاریاب ها قرار می دهد. با توجه به روش های متعددی که رسانه اجتماعی بر افراد و کسب و کارها تاثیر می گذارد.، در این مقاله، محققان با در نظر گرفتن موضوعات و مسائل مرتبط با بازاریابی بر روی موضوعاتی که به عقیدۀ ان ها آینده رسانه اجتماعی به آن وابسته است، متمرکز شدند. با استفاده از تحقیقات آکادمیک، بحث با رهبران صنعتی و گفتمان، محققان نُه موضوع را شناسایی کردند و به عنوان وقایع قریب الوقوع (مانند فوری، نزدیک و آیندۀ نزدیک) سازماندهی کردند، به عقیدۀ این محققان این موضوعات آیندۀ رسانۀ اجتماعی را از سه دیدگاه شکل می دهد: مصرف کننده، صنعت و سیاست دولتی. در هر یک از این سه موضوع، محققان چشم انداز دیجیتال خود را شرح داده، در رابطه با پیش بینی های خود بحث کرده و جهت گیری های تحقیقاتی آینده در این رابطه را برای دانشگاهیان و متخصصان شناسایی کردند. مقدمه: رسانۀ اجتماعی توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و به سرعت به یکی از فناوری های تعیین کنندۀ زمان ما تبدیل می شود. به عنوان مثال، گزارش شده که فیس بوک ماهانه 2.38 میلیارد کاربرد فعال و روزانه 1.56 میلیارد کاربر فعال تا 31 مارس 2019 داشت (فیسبوک، 2019). در سطح جهانی، برآورد شده که تعداد کل کاربران رسانه های اجتماعی به 3.29 میلیارد کاربر در سال 2022 خواهد رسید که 42.3 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد (eMarketer، 2018). با توجه به مخاطبان عظیمی که ساعات زیادی از وقت خود در روز را با استفاده از رسانه اجتماعی با سیستم های عامل مختلف می گذرانند، جای تعجب نیست که بازاریاب ها از رسانۀ اجتماعی به عنوان یک کانال بازاریابی استفاده کنند. از نظر دانشگاهی نیز رسانۀ اجتماعی مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته و حجم گسترده ای از تحقیقات مربوط به بازاریابی رسانه اجتماعی و موضوعات مربوطه مانند تبلیغات دهان به دهان آنلاین (WOM) و شبکه های آنلاین در این زمینه توسعه یافته است. علیرغم آنچه دانشگاهیان و حرفه ای ها طی 20 – 15 سال اخیر در رابطه با این موضوع مطالعه کرده و یاد گرفته اند، به دلیل ماهیت در حال تغییر و سریع رسانۀ اجتماعی و نحوۀ استفادۀ کاربران از آن، آیندۀ رسانۀ اجتماعی در بازاریابی ممکن است صرفا ادامۀ آنچه قبلا دیده ایم، نباشد. بنابراین، این سوال مطرح می شود که آینده رسانۀ اجتماعی در زمینۀ بازاریابی به چه صورت خواهد بود؟
Social media allows people to freely interact with others and offers multiple ways for marketers to reach and engage with consumers. Considering the numerous ways social media affects individuals and businesses alike, in this article, the authors focus on where they believe the future of social media lies when considering marketing-related topics and issues. Drawing on academic research, discussions with industry leaders, and popular discourse, the authors identify nine themes, organized by predicted imminence (i.e., the immediate, near, and far futures), that they believe will meaningfully shape the future of social media through three lenses: consumer, industry, and public policy. Within each theme, the authors describe the digital landscape, present and discuss their predictions, and identify relevant future research directions for academics and practitioners. Introduction: Social media is used by billions of people around the world and has fast become one of the defining technologies of our time. Facebook, for example, reported having 2.38 billion monthly active users and 1.56 billion daily active users as of March 31, 2019 (Facebook 2019). Globally, the total number of social media users is estimated to grow to 3.29 billion users in 2022, which will be 42.3% of the world’s population (eMarketer 2018). Given the massive potential audience available who are spending many hours a day using social media across the various platforms, it is not surprising that marketers have embraced social media as a marketing channel. Academically, social media has also been embraced, and an extensive body of research on social media marketing and related topics, such as online word of mouth (WOM) and online networks, has been developed. Despite what academics and practitioners have studied and learned over the last 15–20 years on this topic, due to the fast-paced and ever-changing nature of social media—and how consumers use it—the future of social media in marketing might not be merely a continuation of what we have already seen. Therefore, we ask a pertinent question, what is the future of social media in marketing?
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.