دانلود ترجمه مقاله نقش مرکزی شهرت تکنولوژیکی یک شرکت در افزایش عملکرد مشتری در حوزه ی B2B واحدهای تجاری کوچک و متوسط

عنوان فارسی

نقش مرکزی شهرت تکنولوژیکی یک شرکت در افزایش عملکرد مشتری در حوزه ی B2B واحدهای تجاری کوچک و متوسط

عنوان انگلیسی

The central role of a company’s technological reputation in enhancing customer performance in the B2B context of SMEs

کلمات کلیدی :

  مهارت های کارکنان؛ سرمایه اجتماعی؛ جهت گیری برند؛ شهرت تکنولوژیکی؛ عملکرد مشتری

درسهای مرتبط مدیریت تکنولوژی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه های نظری و فرضیات تحقیق 3. روش تحقيق 4. نتایج مدل اندازه گیری 5. نتایج 6. بحث و مفاهیم 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مقاله در چارچوب B2B، به بررسی این نکته که آیا شهرت تکنولوژیکی، ارتباط بین مهارت های کارکنان را برای نوآوری، سرمایه اجتماعی داخلی (یعنی به اشتراک گذاری دانش در میان کارکنان) و جهت گیری برند (تا چه حدی برند نقش کلیدی در شرکت دارد) و عملکرد مشتری (یعنی رضایت مشتری و وفاداری وی) میانجی گری می کند یا خیر پرداخته است. از SEM برای تحلیل داده های اولیه ی بررسی بین 150 SME استفاده شده است. نتایج بدست آمده یک میانجی گری مکمل شهرت تکنولوژیکی در رابطه بین مهارت های کارکنان برای نوآوری و عملکرد مشتری، به جای یک میانجی گری غیر مستقیم تنها بین هدف برند و عملکرد مشتری نشان می دهد. این مقاله در باب عوامل تعیین کننده عملکرد مشتری و اهمیت شهرت تکنولوژیکی برای B2B شرکت های کوچک و متوسط به منابع در این حوزه تحت بررسی کمک کرده است. در واقع از یک طرف، این مقاله یک دیدگاه یکپارچه در مورد پیشینه های مختلف رضایت مشتری بر مبنای یک روش قوی ارائه می نماید و برای دانشگاهیان پایه ای محکم جهت انجام تحقیقات آتی فراهم می نماید. و از سوی دیگر، مدیران شواهدی پیدا می کنند که نشان می دهد یک رویکرد یکپارچه، که شامل توسعه قابلیت های کارکنان و گسترش فرهنگ برند می شود، کلید افزایش شهرت تکنولوژی و به نوبه خود افزایش عملکرد مشتری است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Within the B2B context, this paper examines whether technological reputation mediates the relationship between employee skills for innovation, internal social capital (i.e. knowledge sharing among employees) and brand orientation (i.e., the extent to which the brand has a dominant role throughout the firm), and customer performance (i.e., customer satisfaction and loyalty). SEM is employed to analyze primary data from a survey of 150 SMEs. Results show a complementary mediation of technological reputation in the relationship between employee skills for innovation and customer performance, instead an indirect-only mediation between brand orientation and customer performance. This paper makes an important contribution to the literature concerning the determinants of customer performance and the importance of technological reputation for B2B SMEs, an under-investigated area. Indeed, on the one hand, this article proposes an integrated perspective on the different antecedents of customer satisfaction, based on a robust methodology providing academics with a solid foundation upon which to build future studies. On the other hand, managers find evidence that an integrated approach, which encompasses the development of employee capabilities and the spread of a brand culture, seems to be key to enhance technological reputation and, in turn, customer performance.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 31,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش مرکزی شهرت تکنولوژیکی یک شرکت در افزایش عملکرد مشتری در حوزه ی B2B واحدهای تجاری کوچک و متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi