دانلود ترجمه مقاله آینده مدیریت بازاریابی صنعتی
عنوان فارسی |
آینده مدیریت بازاریابی صنعتی |
عنوان انگلیسی |
The future of Industrial Marketing Management |
کلمات کلیدی : |
  مجله بازاریابی صنعتی؛ توسعه IMM؛ بازاریابی B2B |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 2 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. هدف و حیطه IMM 2. موضوعات 3. فرآیند ویراستاری و بازبینی کننده ها 4. ویراستاران موضوع 5. شماره های ویژه 6. مقالات هدف، مقالات موقعیت، نامه به سردبیر و مرور کتابها 7. مقالات از متخصصان 8. پاداش برجسته مقاله 9. اجلاس IMM 10. توضیحات پایانی
بودن به عنوان مدیر ویراستاری جدید «مدیریت بازاریابی صنعتی»(IMM) هم یک افتخار بود هم یک چالش پرهیجان برای ما ، زیرا ما به دنبال کمک به توسعه و بهبود اعتبار، جایگاه و تاثیر IMM بودیم. در استفاده از ویارستاری از پیتر لاپالکا ، همچنین مشارکت های هدایت کننده وی برای توسعه موفق iMM را ارج می نهیم و از وی بخاطر توجهش به جایگاه این مجله تشکر می کنیم. ما در حال ایجاد یک مجله با سلامت خوب هستیم. IMM توسط الزویر، بزرگترین ناشر مجله در جهان منتشر می شود. به این صورت، IMM از پشتیبانی یک ناشر بسیار نوآور، ناشری که ملیونها دلار صرف سیستم هایش کرده است تا دانش ایجاد شده توسط محققان دانشگاهی را بهتر به عرضه عموم برساند. IMM براحتی از نظر کیفیت پیشرفت کرده است و تاثیرش بر نظریه و اجرای بازاریابی گسترش پیدا کرده است. در حال حاضر مجله های دارای بالاترین رتبه درحال تاکید انحصاری و محض بر مدیریت بازاریابی شرکت به شرکت (B2B) ، هستند و طبق آمارهای گوگل، رتبه چهارم در کل مجله های بازاریابی دارد. شماره اول این مجله IMM در سپتامبر 1971 منتشر شد که برای آن آر. درک مدفورد به عنوان اولین رئیس ویراستاری عمل کرد. قبل از آن زمان هیچ مجله ای اختصاصاً به پژوهش آکادمیک در زمینه رو به رشد بازاریابی B2B نپرداخته بود. در اولین سال ویراستاری پیتر لاپلاکا (1994)، IMM چهار شماره منتشر کرد که حاوی 41 مقاله و 365 صفحه بود. در سال 2002، تعداد شماره ها در هر سال دو برابر شد و به 8 عدد رسید. در آخرین سال مدیریت ارشد ویراستاری لاپلاکا(2016)، IMM بیش از سه برابر تعداد مقالات و صفحه های کل منتشر کرد. از سال 2014، بیش از 130 مقاله و 1400 صفحه سالانه منتشر شده است. بنابراین، در سال 2014، 132 مقاله در مجموع 1556 صفحه حاصل شد. شمارش ثبت در سال 2014 به 981 دستنویس- نرخ رشد چشمگیر تقریباً 500% - به اوج رسید. تغییر کلی سیستم ثبت آنلاین در سال 2015 باعث کاهش موقتی تعداد ثبت شده ها شد اما در سال 2016، شمار ثبت شده ها در رقم 508 ثابت باقی ماند. در طی این دوره نرخ پذیرش از 13% به 26% تغییر پیدا کرد.
Being named the new Editors-in-Chief of Industrial Marketing Management (IMM) was both an honor and an exciting challenge for us, as we look to help develop and enhance the reputation, standing, and impact of IMM. In taking over the Editorship from Peter LaPlaca, we also acknowledge his sterling contributions to the successful development of IMM and thank him for his dedication to the journal's position. We are taking over a journal in good health. IMM is published by Elsevier, the largest journal publisher in the world. As such, IMM enjoys the support of a very innovative publisher, a publisher that has invested millions of dollars in its systems to better convey the knowledge developed by academic researchers. IMM steadily has advanced in quality and its impact on marketing theory and practice. It is currently the highest rated journal focusing exclusively on business-to-business (B2B) marketing management and, according to its Google statistics, is the fourth ranked marketing journal overall. The inaugural issue of IMM appeared in September 1971, for which R. Derek Medford served as the first editor-in-chief. Prior to then, no single journal had been dedicated specifically to academic research in the growing area of business-to-business marketing. In Peter LaPlaca's first year of editorship (1994), IMM published four issues, containing 41 articles and 365 pages. By 2002, the number of issues per year had doubled to eight. By Peter LaPlaca's last year as co-editor-in-chief (2016), IMM published more than triple the number of articles and total pages. Since 2014, more than 130 articles and 1400 pages have been published yearly. Thus, in 2014, 132 articles appeared, totaling 1556 pages. The submission count peaked at 981 manuscripts in 2014—a remarkable growth rate of nearly 500%! A changeover to the online submission system in 2015 led to a temporary decrease in the number of submissions, but as of 2016, the submission count remained steady at 508. Throughout this period, the acceptance rate ranged from 13% to 26%.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.