عنوان فارسی |
ارزیابی نقش خدمات دولت الکترونیک در بهبود بهره وری مالی در سازمان های دولتی |
عنوان انگلیسی |
Evaluating the role of e-government services in improving financial efficiency in public organizations |
رشته مرتبط |
  مدیریت فناوری اطلاعات |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
ترجمه مقاله مرتبط با این پروپوزال | دانلود ترجمه مقاله خودکار سازی خدمات دولت الکترونیک با هوش مصنوعی |
پروپوزال مشابه این موضوع | دانلود پروپوزال عوامل موثر بر تمایل شهروندان در استفاده از خدمات دولت الکترونیک |
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی و مدیریت فناوری اطلاعات تهیه شده و در آن به بررسی تاثیر خدمات دولت الکترونیک بر بهبود عملکرد و بهره وری مالی در سازمان های دولتی پرداخته شده است. بدون شک در دنیای امروزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، جای خود را به خوبی پیدا کرده و نقش بسزایی را در راستای توسعه و بهبود عملکرد انواع سازمان ها از جمله سازمان های دولتی ایفا می کند. از جمله این بهبودها می توان به نقش دولت الکترونیک در بهبود کارایی، شفافیت، و اصلاح عملکرد اشاره کرد. بهره وری مالی در یک سازمان به معنی بهره گیری بهینه از منابع مالی و اقتصادی برای انجام وظایف و رسیدن به اهداف می باشد.
فناوری اطلاعات در حال رشد و توسعه است و خدمات الکترونیکی به عنوان یکی از پیشگامان این تحولات قرار دارد. با پیدایش اینترنت، خدمات الکترونیکی به سرعت گسترش یافته و نام “انقلاب صنعتی قرن بیست و یک” را به خود اختصاص داده است. در این سیستم، اطلاعات و خدمات با استفاده از شبکه های کامپیوتری به صورت الکترونیکی تبادل می شود. این تبادل اطلاعات می تواند بین ادارات یک سازمان و یا بین اداره و مشتریان صورت گیرد و روش جدیدی برای انجام فعالیت های اداری به شمار می رود.
ساختارهای عمومی پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف، فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت شده اند و در نتیجه مطالعه این نمونه پروپوزال می تواند روش بسیار کارآمدی برای یادگیری بهتر این ساختارها برای دانشجویان باشد. همچنین با توجه به جامعیت موضوع و منابع متعدد استفاده شده برای نگارش آن، می توان موضوعات پژوهشی جدیدی را نیز از آن استخراج کرده و در تحقیقات آینده مورد استفاده قرار داد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.