دانلود ترجمه مقاله فعالیت های فوق برنامه و رهبری کارآفرینی اجتماعی فارغ التحصیلان
عنوان فارسی |
فعالیت های فوق برنامه و رهبری کارآفرینی اجتماعی جوانان فارغ التحصیل در دانشگاه های خاورمیانه |
عنوان انگلیسی |
Extracurricular activities and social entrepreneurial leadership of graduating youth in universities from the Middle East |
کلمات کلیدی : |
  کارآفرینی اجتماعی؛ نوآوری؛ رهبری اجتماعی؛ احساس جامعه؛ آموزش عالی؛ امارات متحده عربی |
درسهای مرتبط | مدیریت آموزشی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش ها 4. مطالعه موردی 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
در این مطالعه، تاثیر فعالیتهای فوق برنامه و باشگاههای تحت رهبری دانشجویان در مؤسسات آموزش عالی، در زمینه توسعه قابلیت های کارآفرینی اجتماعی جوانان فارغالتحصیل در محیطهای بازارهای نوظهور را مورد بررسی قرار می دهیم. با استفاده از یک رویکرد مطالعه موردی واحد، یک روایت پژوهشی را در مورد سفر یک دانشجوی کارشناسی در امارات متحده عربی که علاقه مند به ایجاد حس اجتماعی در دانشگاه خود با هدف ایجاد سرریزهای اجتماعی مثبت بوده است را اتخاذ میکنیم. همچنین، این مطالعه نقش مهمی را که محیط دانشگاه بدون تحریم در فعالسازی رفتارها و مقاصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان در امارات ایفا می کند را برجسته می کند. همچنین در این مطالعه از از تصمیم گیرندگان خواسته شد تا نهاد آموزشی را نه تنها به عنوان مکانی برای یادگیری بازنگری کنند، بلکه همچنین مهارت های کارآفرینی نسل آینده رهبران اجتماعی را نیز مجدد مفهوم سازی کنند. دانشجویانی که در طی مراحل تحصیل به فعالیتهای عملی می پردازند، به دلیل مهارتهای شغلی بیشتر، در بازار کار برتری داشته و یک گام جلوتر از سایر دانشجویان هستند. دانشگاه هایی که در زمینه آموزش کارآفرینی اجتماعی سرمایه گذاری می کنند، به توسعه رهبران اجتماعی آینده کمک کرده و همچنین از طریق شبکه تقویت شده فارغ التحصیلان خود، بورسیه های بیشتری را بدست می آورند. شایان ذکر است که تحقیق کیفی ما در پی برانگیختن بیشتر توجهات علمی به انجام تحقیقات مرتبط فرهنگی در زمینه فعالیتهای کارآفرینی اجتماعی به رهبری دانشجویان در زمینه دانشگاههای خاور میانه است.
We examine the role that extracurricular activities and student-led activity clubs at institutions of higher education play in the development of social entrepreneurial competences of the graduating youth in emerging market settings. Relying on a single case study approach, we adopt a narrative inquiry into the journey of an undergraduate student in the UAE who longed to build a sense of community at his university aimed at generating positive social spillovers. Our study demonstrates the critical role that the sanction-free university environment plays in the activation of social entrepreneurial behaviors and intentions of students in the UAE. Decision makers are urged to reconceptualize the educational institution as a place of not just learning, but also practicing the entrepreneurial skills of the future generation of social leaders. Students who get exposed to practical activities during their studies have an edge in the labor market due to greater employability skills. Universities that invest in social entrepreneurship education contribute to the development of social leaders of tomorrow and also attract more scholarships through their strengthened network of alumni. Our qualitative inquiry seeks to stimulate more scholarly interest in conducting culturally relevant research on student-led social entrepreneurship endeavors in the context of Middle Eastern universities.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.