دانلود ترجمه مقاله بازاریابی تجربی، قضاوت های اجتماعی و تجربه خرید مشتری

عنوان فارسی

بازاریابی تجربی، قضاوت های اجتماعی و تجربه خرید مشتری در بازارهای نوظهور

عنوان انگلیسی

Experiential marketing, social judgements, and customer shopping experience in emerging markets

کلمات کلیدی :

  رفتار خرید؛ رضایت مشتری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 72
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف – هدف این مقاله، بررسی تاثیر ماژول های بازاریابی تجربی، کیفیت خدمات و قضاوت اجتماعی در مورد ارزش های تجربی مشتریان جوان می باشد. همچنین این مقاله، تاثیر ارزش های تجربی بر رضایت مشتری (CS) و رفتار پس از خرید را بررسی می کند. علاوه بر آن، هدف این مقاله، تقویت گرایش در الگوی بازاریابی و حصول بهبود قابل توجه در مقالات می باشد. روش تحقیق/طراحی/رویکرد – برای سنجش اینکه ماژول تجربی استراتژیک (اشمیت، 1999)، ماژول قضاوت اجتماعی (روزنبرگ و همکاران، 1968) و ادراک های کیفیت خدمات از دیدگاه مشتری چه تاثیری بر ارزش های کارکردی و هیجانی می گذارند، یک پرسشنامه طراحی شد. داده های اولیه از طریق مطالعه پیمایشی از 402 پاسخگر گردآوری شدند تا تجربیات مشتریان جوان در فروشگاه های قهوه مشهور در فنوم بنه، کامبوج، تشخیص داده شود. سازه ها و همبستگی ها براساس مدل سازی معادله ساختاری- حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM)، بررسی شدند. یافته ها – دریافتیم که نتایج PLS-SEM از نظر روایی و پایایی کافی می باشند. نتایج آشکار کردند که تعدادی از ماژول های تجربی و کیفیت خدمات، محرک مثبتی برای ارزش های تجربی دارند. این مشارکت ها، به صورت یک تکانه یا انگیزه برای اکتشاف بالقوه در محیط های خدماتی متعدد، بکار گرفته می شوند. اصالت/ارزش – این مطالعه، اثر تجربیات خرید مشتریان جوان بر ارزش های تجربی، قضاوت اجتماعی، CS و نگرش های پس از خرید را مورد ارزیابی قرار می دهد. پیش بینی شده است که با رفع این خلاء پژوهشی، این مطالعه به تقویت استراتژی های بازاریابی کمک می کند که این نیاز به تغییرات در فضای تجاری موجود دارد. توصیه ها و نتایج برای پژوهش های آتی به تفصیل به بحث گذاشته خواهند شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this paper is to examine the influence of experiential marketing modules, service quality and social judgement on experiential values of young customers. The paper also investigates the effects of experiential values on customer satisfaction (CS) and post-purchasing behaviour. In addition, the paper intends to strengthen the shift in marketing paradigm and to provide insightful enhancements to the literature. Design/methodology/approach – An instrument was developed to measure how strategic experiential module (Schmitt, 1999), social judgement module (Rosenberg et al., 1968) and service quality perceptions of customers influence functional and emotional values. Primary data were gathered through surveying 402 respondents in order to diagnose young customers’ experiences in popular coffee stores in Phnom Penh, Cambodia. The constructs and their interrelationships were examined based on partial least square-structural equation modelling (PLS-SEM). Findings – The results of PLS-SEM were found to be adequate in terms of validity and reliability. The results revealed that some of experiential modules and service quality have positive stimuli on experiential values. These contributions postulate an impetus for potential exploration in numerous service settings. Originality/value – The study assesses the effect of shopping experiences of young customers on experiential values, social judgement, CS and post-purchase shopping attitudes. It is anticipated that by filling this gap, this study will assist in strengthening marketing strategies, which requires an alteration in the existing business atmosphere. The suggestions and results for future research are discussed in detail accordingly.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی تجربی، قضاوت های اجتماعی و تجربه خرید مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi