دانلود ترجمه مقاله تاثیر ارائه نسخه محدود پس از ریزش برند بر دیدگاه مصرف کننده
عنوان فارسی |
تاثیر ارائه نسخه محدود پس از ریزش برند بر دیدگاه مصرف کننده به برندی لوکس |
عنوان انگلیسی |
The effect of a limited-edition offer following brand dilution on consumer attitudes toward a luxury brand |
کلمات کلیدی : |
  برندینگ لوکس؛ نسخه محدود؛ گسترش برند؛ مدیریت برند خرده فروشی؛ هزاره |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 92 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مقالات مرتبط و ارائه فرضیات 3. روش تحقیق مطالعه 1 4. روش تحقیق مطالعه 2 5. بررسی کلی
محدودیت ها و پژوهش های آتی: محدودیت این مطالعه این است که فقط همگرایی نسل (هزاره) را در یک کشور (ایالات متحده) مورد بررسی قرار داده است. این تمرکزی قابل قبول با توجه به این موضوع است که ایالات متحده بازار بزرگی برای اجناس لوکس (آرپیزو و همکاران، 2015) بوده و نسل هزاره اهمیت زیادی به بازاریابان لوکس می دهند (دنزینگر، 2015؛ فاو، 2012)، ولی تحقیقات بیشتری برای بررسی فرهنگ در میان دیگر تاثیرات محصولات نیز مورد نیاز می باشد، مواردی مانند کشور اصلی (شارما، 2011) تا تاثیر LE روی برند بررسی شده و این تاثیر در بخش های دیگر بازار لوکس نیز مورد مطالعه قرار گیرد. تحقیقات بیشتری برای تعیین این موضوع نیاز است که اگر یافته های ما در کشورهای دیگر پیاده سازی شوند (مخصوصا در بازارهای نوظهوری مانند چین) چه پیامدهایی قابل انتظار خواهند بود (کاپفرر، 2014). چین به عنوان یک بازار نوظهور برای برندهای لوکس، کاملا مورد توجه قرار گرفته است، مخصوصا با در نظر گرفتن این موضوع که با ارزش های اجتماعی برندهای لوکس نیز مواجه بوده و نقشی کلیدی در بررسی وضعیت مصرف بین مشتریان چینی دارد (زانگ و کیم، 2013). تحقیقات بیشتری برای بررسی نجوه کمک استراتژی LE در بخش محصولات لوکس جهت غلبه بر موضوعات پیش روی برند مورد نیاز می باشد: اینکه آیا این موضوع از طریق سیگنالینگ ارزش ویژه برند بررسی شده یا از طریق تمایزات فردی پشت متغیرهایی که ما در این مقاله بررسی کرده ایم؟ علاوه بر این، تکرار یافته های ما با استفاده از دسته های محصولات لوکس محبوب مانند ساعت، لباس، عطر و لوازم الکترونیکی می تواند تعمیم پذیری یافته های ما را افزایش دهد. اگرچه این پژوهش تنها روی LE لوکس تمرکز کرده است، بررسی اینکه اگر LE غیر لوکس نیز دارای پتانسیل هایی در یک بحران برند باشند نیز موضوعی که قابل توجه بوده و نیازمند تحقیقات بیشتری است.
Limitations and future research: A limitation of this study is that it only examined one generational cohort (millennials) in one country (the United States). This is a reasonable focus considering that the United States is the largest market for luxury accessories (D’Arpizio et al., 2015) and the millennial generational cohort is of importance to luxury marketers (Danzinger, 2015; Faw, 2012), but further research is needed to examine culture along with other product effects, such as country of origin (Sharma, 2011), in order to further examine the impact of LE on brand dilution and to explore this effect with other luxury market segments. Additional research is also needed to determine if our findings hold in other countries, particularly emerging markets like China (Kapferer, 2014). China is of interest as a large emerging market for luxury brands, especially given that face consciousness and the social value of luxury brands play a key role in explaining Chinese consumers’ status consumption (Zhang and Kim, 2013). Future research is needed to further explore how luxury LE strategy aids in overcoming brand dilution issues: is it through signaling the high quality of the brand as noted by Balachander and Stock (2009) and Stock and Balachander (2005), or through individual differences beyond the variables we examine in this study? In addition, replicating our findings using other popular luxury product categories beyond watches, such as clothing, perfume, and electronics, will increase the generalizability of our findings. Although this research only focused on the luxury LE, it will be interesting to see if a non-luxury LE (e.g., Jang et al., 2015) also has image enhancement potential in a brand crisis.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.