دانلود ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی در صنعت گردشگری
عنوان فارسی |
آموزش کارآفرینی در صنعت گردشگری: یک بررسی در میان دانشگاه های اروپایی |
عنوان انگلیسی |
Entrepreneurship education in tourism: An investigation among European Universities |
کلمات کلیدی : |
  آموزش کارآفرینی؛ کارآفرینی گردشگری؛ آموزش گردشگری؛ دانشگاه ها؛ نوآوری |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی؛ مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 85 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مرور مقالات 3. روش پژوهش 4. یافته های پژوهش 5. نتیجه گیری و مفاهیم
چکیده – به طور گسترده ای تشخیص داده شده است که کارآفرینان، محرک های اصلی توسعه اقتصادی هستند، و به این ترتیب، پرورش یک طرز تفکر کارآفرینانه در افراد جوان تبدیل به یک اولویت کلیدی برای نوآوری شده است. آموزش کارآفرینی (EE) به عنوان یک ابزار کلیدی برای افزایش جهت گیری کارآفرینانه پدیدار گشته است. تعداد رو به افزایشی از دوره های تحصیلی و برنامه های اختصاص داده شده به کارآفرینی در همه سطوح و زمینه های آموزش به ثبت رسانده می شوند. به همین ترتیب، بخش آموزش گردشگری به تازگی شروع به ارائه آموزش کارآفرینی از طریق واحدها یا دوره های اختصاصی نموده است. با این حال، علیرغم توجه فزاینده و وابستگی آموزش کارآفرینی در گردشگری، تا آنجا که ما می دانیم، این زمینه از تحقیقات همچنان تحت بررسی قرار دارد. هدف این مقاله، مشارکت در بستن این شکاف از طریق تحلیل وضعیت ابتکارات دانشگاهی اروپایی، هر چند یک تحلیل محتوای مبتنی بر وب، می باشد که واحدها و محتواهای مربوط به کارآفرینی را در برنامه های آموزشی گردشگری خود آغاز نموده اند. به طور خاص، این مقاله به دنبال تجزیه و تحلیل این امر است که چگونه مؤلفه های اصلی مربوط به آموزش کارآفرینی در این برنامه های آموزشی گردشگری ساختار بندی می شوند و توصیه هایی در مورد آنچه ممکن است یک مسیر آموزشی کارآفرینی موثر را تشکیل دهند ارایه می دهد.
It is widely recognized that entrepreneurs are key drivers of economic development, and as such, nurturing an entrepreneurial mindset in young people has become a key priority for innovation. Entrepreneurship education (EE) has emerged as a key instrument to enhance entrepreneurial orientation. A growing number of curricula and programs devoted to entrepreneurship are registered in all levels and fields of education. Likewise, the tourism education sector recently has started to offer entrepreneurship education through dedicated modules or courses. However, despite the growing attention and relevance of EE in tourism, to our best knowledge, this field of research remains under-investigated. This paper aims to contribute to closing this gap by analyzing, though a web-based content analysis, the situation of European university initiatives that have begun including modules and contents related to entrepreneurship in their tourism educational programs. In particular, the paper seeks to analyse how the main components related to EE are being structured in these tourism education programs and offer advice on what might constitute an effective tourism entrepreneurship education path.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.