دانلود ترجمه مقاله مدیریت انرژی در سیستم توزیع هوشمند با ریزشبکه خودرو به شبکه
عنوان فارسی |
مدیریت انرژی در سیستم های توزیع هوشمند با ریزشبکه های یکپارچه «خودرو به شبکه» |
عنوان انگلیسی |
Energy Management in Smart Distribution Systems With Vehicle-to-Grid Integrated Microgrids |
کلمات کلیدی : |
  پاسخ به تقاضا؛ بازارهای انرژی؛ ریزشبکه؛ سیستم های چندعاملی؛ وسایل نقلیه الکتریکی پلاگین؛ سیستم توزیع هوشمند و «وسیله نقلیه به شبکه» |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ بازار برق |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. استراتژی های مدیریت انرژی پیشنهادی برای ریزشبکه های دارای V2G 3. مدل مدیریت بهینه V2G برای ریزشبکه ها 4. مطالعه موردی: شبیه سازی، نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – در سیستم های قدرت مدرن، وسایل نقلیه الکتریکی پلاگین (PEV) که دارای پتانسیل «خودرو به شبکه» (V2G) هستند، در حال تبدیل شدن به منابع مطمئن و انعطاف پذیر برای توازن انرژی تحت سناریوهای تامین و تقاضای انرژی مختلف هستند. در این الگوی رو به تکامل، طراحی استراتژی های مدیریت انرژی برای بهره برداری امکان پذیر و مقرون به صرفه V2G، یکی از چندین چالش مواجه شده توسط بهره برداران و قانون گذاران خدمات عمومی، می باشد. این مقاله، دو استراتژی مدیریت انرژی برای بهره برداری موثر از پتانسیل V2G مربوط به PEV ها در مدیریت عدم توازن انرژی در ریزشبکه های متصل به شبکه، پیشنهاد می دهد. نوآوری و مشارکت های ادبی این مقاله، از دو جنبه می باشد. اول اینکه، یک استراتژی پیشنهاد قیمت نوین برای PEV های ارائه دهنده V2G با شامل کردن هزینه تنزل عملکرد باتری پیش بینی شده برای تلفیق آنها در بهره برداری از ریزشبکه، پیشنهاد می دهد. دوم اینکه، دو استراتژی مدیریت انرژی برای شامل کردن V2G در بهره برداری از ریزشبکه براساس دقت پیش بینی بر تامین و تقاضای انرژی و قیمت های بازار، پیشنهاد می شوند. استراتژی های تلفیق V2G پیشنهادی، با استفاده از یک سیستم چندعاملی ابداع شده در چارچوب توسعه عاملی جاوا و بکار گرفته شده برای یک سیستم مطالعه موردی ریزشبکه، پیاده سازی شده اند. نتایج شبیه سازی و تحلیل آنها نشان می دهد که V2G را می توان برای بیشینه سازی عمق سطوح تخلیه مورد استفاده قرار داد اگر تغییرات قیمت برق زیاد باشد و هزینه باتری PEV ها کم باشد.
In modern electric power systems, plug-in electric vehicle (PEV) with vehicle-to-grid (V2G) potential are becoming reliable and flexible resources for energy balancing under varying energy supply and demand scenarios. In this evolving paradigm, designing energy management strategies for feasible and cost-effective utilisation of V2G is one of the several challenges faced by the utility operators and regulators. This paper proposes two energy management strategies to effectively utilize V2G potential of PEVs in managing energy imbalances in grid-connected microgrids. The contributions of this paper are in twofold. First, it proposes a novel bidding strategy for PEVs offering V2G by including the projected battery degradation cost to integrate them into microgrid operation. Second, two energy management strategies are proposed for inclusion of V2G into the microgrid operation based on the forecast accuracy on energy supply and demand, and market prices. The proposed V2G integration strategies are implemented using a multi-agent system developed in Java agent development framework and applied to a microgrid case study system. The simulation results and their analysis show that V2G can be used to maximum depth of discharge levels if the electricity price variation is high and battery cost of PEVs is low.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 24 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.