دانلود ترجمه مقاله شارژ هماهنگ خودروهایی الکتریکی هیبریدی پلاگین جهت به حداقل رسانی تلفات
عنوان فارسی |
شارژ هماهنگ خودروهایی الکتریکی هیبریدی پلاگین جهت به حداقل رسانی تلفات سیستم توزیع |
عنوان انگلیسی |
Coordinated Charging of Plug-In Hybrid Electric Vehicles to Minimize Distribution System Losses |
کلمات کلیدی : |
  سیستم توزیع؛ ضریب بار؛ مدیریت بار؛ واریانس بار؛ کمینه سازی تلفات؛ خودروهایی الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEV)، شارژ هوشمند |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 9 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. رابطه بین تلفات، فاکتور بار و واریانس بار 3. فرمول بندی مسأله 4. کاربردهای دو سیستم تست 5. نتایج 6. نتیجه گیری
چکیده – همانطور که تعداد خودروهایی الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEVs) افزایش می یابد، ممکن است روی عملکرد سیستم های قدرت مانند اضافه بار، کاهش کارایی، کیفیت قدرت و تنظیم ولتاژ به ویژه در سطح توزیع تاثیرگذار باشد. شارژ هماهنگ PHEVs یک راه حل مناسب برای این مشکلات است. در این تحقیق، رابطه بین تلفات خط تغذیه، عامل بار و واریانس بار در زمینه شارژ PHEV هماهنگ شده مورد بررسی قرار گرفته است. از این روابط، سه الگوریتم شارژ بهینه توسعه یافته است که منجر به حداقل رساندن اثرات شارژ PHEV بر سیستم توزیع متصل می شود. استفاده از الگوریتم ها در دو سیستم آزمایشی تایید می کند که این روابط مستقل از توپولوژی سیستم هستند. همچنین، استفاده از این الگوریتم ها دو مزیت دیگر نیز داشت: کاهش زمان محاسبه و محدب بودن مساله در صورت استفاده از عامل بار یا واریانس بار به جای تلفات سیستم به عنوان تابع هدف. این برای توزیع (پخش بار) بی وقفه (زمان واقعی) PHEV ها نیز حائز اهمیت است.
As the number of plug-in hybrid vehicles (PHEVs) increases, so might the impacts on the power system performance, such as overloading, reduced efficiency, power quality, and voltage regulation particularly at the distribution level. Coordinated charging of PHEVs is a possible solution to these problems. In this work, the relationship between feeder losses, load factor, and load variance is explored in the context of coordinated PHEV charging. From these relationships, three optimal charging algorithms are developed which minimize the impacts of PHEV charging on the connected distribution system. The application of the algorithms to two test systems verifies these relationships approximately hold independent of system topology. They also show the additional benefits of reduced computation time and problem convexity when using load factor or load variance as the objective function rather than system losses. This is important for real-time dispatching of PHEVs.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.