دانلود ترجمه مقاله شارژ بهینه خودروهای الکتریکی پلاگین برای زیرساخت پارک خودرو
عنوان فارسی |
شارژ بهینه خودروهای الکتریکی پلاگین برای زیرساخت پارک خودرو |
عنوان انگلیسی |
Optimal Charging of Plug-in Electric Vehicles for a Car-Park Infrastructure |
کلمات کلیدی : |
  سطوح اولویت شارژ؛ منطق فازی؛ سیستم توزیع DC هیبرید؛ خودروهای برقی هیبریدی پلاگین؛ انرژی خورشیدی؛ محدودیت تاثیرات |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 16 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. توضیح سیستم و طرح مسئله 3. مدل سازی سیستم پارکینگ تصادفی PHEVها 4. کنترلر جریان توان زمان واقعی منطق فازی 5. طبقه بندی PHEVها در پنج سطح الویت 6. نتایج و بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – در این مقاله پارکینگ هوشمند در محل کار برای خودروهای برقی هیبریدی پلاگین (PHEV) پیشنهاد شده است. این سیستم شامل کنترلر پیشرفته شارژ توان هوشمند، پنل فتوولتائیک (PV) 75 kW، باس توزیع DC و شبکه برق (شهری) AC است. مدل های تصادفی توان مورد نیاز PHEVها در پارکینگ و توان خروجی PV ارائه شده است. برای محدود کردن تاثیر شارژ PHEVها بر شبکه برق AC، کنترلر جریان توان منطق فازی طراحی شد. PHEVها براساس الزاماتشان به پنج اولویت شارژ با نسبت های مختلف مطابق با کنترلر ساخته شده، طبقه بندی شدند. نسبت شارژ به توان خروجی پیش بینی شده PV، تقاضای توان PHEVها، و قیمت انرژی شبکه برق وابسته بود. سیستمی که ایجاد شد می تواند تاثیر PHEVها را بر شبکه برق شدیداً محدود سازد و هزینه شارژ را کاهش دهد. ساختار سیستم و الگوریتم شارژ هوشمند PHEVها توضیح داده شده است. بعلاوه، مقایسه بین تاثیرات فرآیند شارژ PEHVها در شبکه با و بدون تکنیک شارژ هوشمند ارائه و تجزیه و تحلیل شده است.
This paper proposes an intelligent workplace parking garage for plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs). The system involves a developed smart power charging controller, a 75-kW photovoltaic (PV) panel, a dc distribution bus, and an ac utility grid. Stochastic models of the power that is demanded by PHEVs in the parking garage and the output power of the PV panel are presented. In order to limit the impact of the PHEVs' charging on the utility ac grid, a fuzzy logic power-flow controller was designed. Based on their power requirements, the PHEVs were classified into five charging priorities with different rates according to the developed controller. The charging rates depend on the predicted PV output power, the power demand by the PHEVs, and the price of the energy from the utility grid. The developed system can dramatically limit the impact of PHEVs on the utility grid and reduce the charging cost. The system structure and the developed PHEV smart charging algorithm are described. Moreover, a comparison between the impact of the charging process of the PHEVs on the grid with and without the developed smart charging technique is presented and analyzed.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.