دانلود ترجمه مقاله گرداوری نظر: تمرین یادگیری فعال برای دانشجویان حسابرسی
عنوان فارسی |
گرداوری نظر: تمرین یادگیری فعال برای دانشجویان حسابرسی |
عنوان انگلیسی |
Assembling the opinion: An active learning exercise for audit students |
کلمات کلیدی : |
  یادگیری فعال؛ نظر حسابرسی؛ گروه کوچک؛ منبع آموزشی؛ آموزش حسابرسی |
درسهای مرتبط | آموزش حسابداری؛ حسابرسی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 9 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مطالب دانشجویان 1.1. اطلاعات زمینه ای 1.2. قواعد تمرین 1.3. فرآیند تمرین و فرصت های یادگیری 2. نکته تدریس 2.1. مقدمه و مرور کلی 2.2. اهداف یادگیری 2.3. الزامات و ملاحظات تمرین 2.3.1. دوره آموزش و زمان بندی مناسب 2.3.2. تهیه تمرین 2.3.3. کلاس دوره 1 2.3.4. کلاس دوره 2 2.4. ارزیابی تمرین 2.5. نتیجه گیری ها
چکیده – "گردآوری نظر" تمرین یادگیری کلاسی در گروه کوچک است که برای کمک به دانشجویان حسابرسی طراحی شده است تا با نظرات حسابرسی آشنا شوند. دانشجویان به صورت تیمی برای "گردآوری" لغات نظر حسابرس برای سناریوی معینی کار می کنند. نتایج حاصل از ارزیابی های قبل و بعد از تمرین نشان می دهد که تمرین یادگیری فعال موجب بهبود یادگیری دانشجو می شود. هم چنین داده ها نشان می دهد که این تمرین برای دانشجویان لذت بخش است و به تجربه یادگیری آنها کمک می کند.
“Assembling the opinion” is an in-class, small-group, active-learning exercise designed to help audit students become familiar with audit opinions. Students work in teams to “assemble” the wording of the audit opinion for a given fact scenario. The results from pre- and post-exercise assessments suggest that the active-learning exercise improves student learning. Data also suggest that students find the exercise enjoyable and believe that it contributes to their learning experience.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.