دانلود ترجمه مقاله روش های یادگیری فعال – تجزیه و تحلیل کاربردها و تجربیات تدریس حسابداری در برزیل

عنوان فارسی

روش های یادگیری فعال - تجزیه و تحلیل کاربردها و تجربیات تدریس حسابداری در برزیل

عنوان انگلیسی

Active Learning Methods—An Analysis of Applications and Experiences in Brazilian Accounting Teaching

کلمات کلیدی :

  روش های یادگیری فعال؛ روش های تدریس؛ یادگیری مسئله محور

درسهای مرتبط آموزش حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : Scirp
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Scirp
قیمت دانلود ترجمه مقاله
14,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. رویکردهای روش شناختی 4. روش های یادگیری فعال 5. بررسی تحقیقات چاپ شده در زمینه روش تدریس 6. روش های یادگیری فعال در برزیل 7. ملاحظات نهایی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در شکل شناختی ای که آنها روش یادگیری شان را توسعه داده بودند، انسان ها مجموعه ای از عوامل مخل در فرایند ها را ثبت می کردند. یکی از این عوامل، روش جذب، یادگیری و حفظ دانش بود. سؤالات همیشگی و ثابت در فرایندهای یادگیری و تدریس، تنها در حوزه تعلیم و تربیت مطرح نیست و اکنون در تمام حوزه های دانش و مسائل مختلف در حوزه های تجاری نیز مطرح است. این تحقیق درصدد است تا روش های یادگیری فعال را بعنوان جایگزین هایی برای بهبود فرایند تدریس و یادگیری در حسابداری شرح و توصیف کند. این پژوهش، اهمیت و استفاده از روش های یادگیری فعال را در تدریس حسابداری آشکار کرد و آنچه بدین منظور در برزیل انجام شده بود را نشان داد. برخی از تجربیات بکارگیری این روش در ادبیات برزیل از جمله یادگیری مسئله محور (PBL) در این پژوهش نشان داده شد. روش پژوهش توصیفی و تحلیل است. نتایج بر اساس این پژوهش عبارتند از: فرایند دانش در روش های تدریس فعال برای حوزه های تجاری و کسب و کار در ابتدای راه است و این روش ها می تواند فرایند یادگیری حسابداری حرفه ای را در امروز و آینده بهبود بخشد. اگرچه، مطالعات کمی در برزیل راجع به این موضوع منتشر شده است، اما نتایج نشان داده است که استفاده از روش های یادگیری فعال در فرایند یادگیری دانشجویان بازدهی داشته است. در بیشتر موارد، این روش ها نسبت به روش های تدریس سنتی، برتری دارند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In the cognitive form in which they develop their learning, human beings are submitted to a series of interfering factors for the process to happen. One of these factors is the way they absorb, learn and store knowledge. Constant questions on the teaching and learning process are discussed not only in pedagogy. The debate to improve education practices is present in any knowledge area and the issue is no different in the business area. This research aims to describe active learning methods as alternatives to improve the teaching and learning process in accounting. The study reveals the importance and use of active learning methods in accounting teaching and demonstrates what is being done in Brazil in this regard. The study presents some experiences to apply these methods in Brazilian literature, including problem based learning (PBL). A descriptive and exploratory research method is used. Based on the study, it is concluded that a knowledge process on active teaching methods applied to the business area is just beginning and that these can be used to improve the learning process of today’s and future accounting professionals. Although few studies have been published in Brazil, the use of active learning methods has demonstrated efficiency and students’ adherence, as it contributes to their learning process. In most cases, these methods are superior to traditional teaching methods.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 14,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله روش های یادگیری فعال – تجزیه و تحلیل کاربردها و تجربیات تدریس حسابداری در برزیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi