دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با کارکنان – تحقق مزایای رقابتی از طریق تکنولوژی اطلاعات

عنوان فارسی

مدیریت ارتباط با کارکنان – تحقق مزایای رقابتی از طریق تکنولوژی اطلاعات

عنوان انگلیسی

Employee relationship management — Realizing competitive advantage through information technology?

کلمات کلیدی :

  مدیریت ارتباط با کارکنان؛ مدیریت ارتباط با استعداد؛ مدیریت ارتباط با کاندیدها؛ بازاریابی روابط داخلی؛ مدیریت منابع انسانی الکترونیکی

درسهای مرتبط مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
19,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. طرح کلی 3. مفاهیم 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مدیریت ارتباط با کارکنان (ERM)، روندی نوظهور از مدیریت منابع انسانی را با ایجاد و حفظ روابط فردی و متقابل با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات ایجاد می کند. با این حال، با توجه به وضعیت فعلی، اطلاعات کمی در رابطه با ERM وجود دارد. از این رو، این مقاله سعی داشته تا مفاهیم پژوهشی در این زمینه را به روشنی مشخص کند. مولفه های استراتژیک، رویه ای و تکنولوژیک ERM بر مبنای مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است. در نتیجه، طرحی کلی از این مفهوم ارائه شده است. بر اساس این طرح، مفاهیم عمده مربوط به ارزیابی های نظری و تجربی ERM به منظور ارائه جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی پیشنهاد شده اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Employee relationship management (ERM) constitutes an emerging trend of managing human resources by building and maintaining individualized and mutually valuable relationships with employees based on information technology. However, given the early and still emerging state, there is little knowledge and agreement regarding ERM. Hence, the current paper attempts to clarify the concept and derive research implications. The formation and the strategic, processual and technological components of ERM are derived and discussed based on the Customer Relationship Management (CRM) concept that preceded it. As a result, a first general outline of an interesting and ambitious concept is presented. Based on the outline, major implications for further conceptual elaboration, theoretical foundation and empirical evaluation of ERM are derived to propose directions for future research.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 19,200 تومان

دیدگاهها

  1. عبدالقدوس معتمد (مالک تایید شده)

    عالی بود ممنون از شما

    • bagher

      مرسی از دیدگاهتون
      موفق باشید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi