دانلود ترجمه مقاله ادراک کارکنان از خلاقیت و نوآوری کارفرمایان
عنوان فارسی |
ادراک کارکنان از خلاقیت و نوآوری کارفرمایان: پیامدهای جذابیت و برندسازی کارفرما در زمینه گردشگری و مهمان نوازی |
عنوان انگلیسی |
Employee perceptions of employers' creativity and innovation: Implications for employer attractiveness and branding in tourism and hospitality |
کلمات کلیدی : |
  برندسازی کارفرما؛ جذابیت کارفرما؛ خلاقیت؛ گردشگری و مهمان نوازی |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 93 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرضیه ها 3. روش 4. نتایج 5. نتیجه گیری و پیامدها 6. مشارکت ها و مفاهیم تحقیق
چکیده – یافته های بدست آمده حاکی از آن است که جذب و حفظ کارکنانی توانمند و با کیفیت بالا به یک چالش دائمی برای بسیاری از کارفرمایان منجر شده است. از اینرو، برندسازی کارفرما یک حوزه کلیدی توسعه برای شرکتها محسوب می شود، زیرا هدف آن جذب کارکنان بالقوه و کارکنان فعلی می باشد. پژوهش حاضر به بررسی نحوه درک کارکنان فعلی از گردشگری و مهمان نوازی با توجه به سطح خلاقیت و نوآوری در محیط کار می پردازد. همچنین این مطالعه، مقیاس جذابیت کارفرما را با تمرکز خاص بر جنبههای در نظر گرفتن مؤلفه خلاقیت و نوآوری اتخاذ میکند. همچنین در این مطالعه، کارکنان این بخش در زمینه های مختلف گردشگری و هتلداری، مصاحبه ای آنلاین و عمیق را انجام دادند. نتایج بهدست آمده حاکی از آن است که بسیاری از کارمندان درک میکنند که کارشان خلاقانه است و دیگر آنکه امکان ظهور خلاقیت و نوآوری در کار، عامل مهمی در ماندن کارکنان در کنار کارفرمای فعلی شان می باشد. این عامل همچنین بر قصد آنها برای توصیه و معرفی شرکت به سایرین جهت استخدام در شرکت نیز تاثیر گذار است. همچنین، نتایج این تحقیق حاکی از آن است که ارزش اقتصادی از نظر جبران کل برای کارکنان بخش گردشگری و هتلداری حائز اهمیت است؛ زیرا بر قصد ادامه فعالیت و احتمال توصیه و معرفی شرکت به سایرین نیز تاثیر گذار است.
Attracting and retaining high-quality employees is becoming an unrelenting challenge for many employers. Therefore, employer branding is a key developmental area for companies, as it aims to attract potential employees and to engage the current staff. This paper investigates how current employees in tourism and hospitality perceive their employers regarding the level of creativity and innovation in the workplace. The study adopts the Employer Attractiveness scale, with a specific focus on the component capturing aspects of creativity and innovation. An online survey and in-depth interviews were conducted with employees working in different areas of the tourism and hospitality sector in Sweden. The results suggest that many employees perceive their jobs as creative, and further indicate that the possibility of being creative and innovative at work is an important driver for employees to stay with their current employer. This factor also influences their intention to recommend employment at the company to others. Moreover, the results of this study suggest that the economic value in terms of total compensation is important for employees in the tourism and hospitality sector, as it affects intention to stay as well as likelihood to recommend.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.