دانلود ترجمه مقاله دیدگاهی تجربی در زمینه رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودروسازی
عنوان فارسی |
دیدگاهی تجربی در زمینه رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودروسازی هند |
عنوان انگلیسی |
An empirical approach to consumer buying behavior in Indian automobile sector |
کلمات کلیدی : |
  اثربخشی تبلیغات؛ صنعت خودرو در هند؛ رفتار خرید مصرف کننده؛ آموزش شرکت؛ تکنیک دلفی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مفاهیم اصلی 3. هدف تحقیق 4. روش تحقیق 5. آنالیز و نتایج 6. بحث و بررسی و مفاهیم 7. نتیجه گیری
نتیجه گیری: این پژوهش سعی کرده تا به بررسی رابطه بین اثربخشی و کارآمدی تبلیغات و رقتار خرید مصرف کننده و مشتریان اتومبیل و خوردرو در هند مرکزی بپردازد. هر چند که این مطالعه در زمینه نمایشگاه های اتومبیل شرکت های بزرگ خودرو سازی فعال در هند مرکزی انجام شده است با این حال خروجی ها و نتایج تحقیق و یک سری پیشنهادات را می توان روی فعالان در صنعت خودروسازی در سراسر کشور و در قالب محصولات و خدمات ارائه ده توسط شرکت های دیگر با استاندارد سازی های بالا تعمیم و بسط داد. نتایج تحقیقات نشان داده اند که اثربخشی تبلیغات و ابعاد مختلف آن برای بخش خودرو سازی می تواند تاثیر مثبت آن روی رفتار خرید مصرف کننده را تقویت و تحکیم کند. پذیرش فرضیه های تحقیقاتی و پژوهشی تایید می کنند که عامل های تبلیغاتی و مدیران فعال در این زمینه باید مورد تمرکز قرار گیرند در حالی که برنامه ریزی برای یک کمپین تبلیغاتی می تواند ابعاد استراتژیکی و راهبردی در اثربخشی تبلیغاتی مرتبط در طول مراحل طراحی و توسعه تبلیغات برای محصولی خاص را کارآمدتر کند. یک پیاده سازی استراتژیکی از خروجی های پژوهشی در این مطالعه مستمرا خواهد توانست روی رفتار خرید مصرف کنندگان تاثیر گذاشته و منجر به سود آوری ها و پایداری های بیشتری در تجارت اتومبیل در طولانی مدت گردد.
Concluding remarks: The present research work attempted to study the relationship between advertisement effectiveness and consumer buying behavior of automobile customers for central India. Even though the study was carried out at selected showrooms of major automobile companies operating in central India; the research outcomes and suggestions may be generalized to the automobile players across the country as the products and services offered by other companies are highly standardized. Research results suggest that advertisement effectiveness and its specific dimensions for automobile sector which strengthen it positively influence a customer’s buying behavior. The acceptance of research hypothesis confirms that advertising agencies and practicing managers must be focussed while planning an advertisement campaign and should pick up the relevant advertisement effectiveness dimensions strategically during the design and development stage of a product-specific advertisement. A strategic implementation of research outcomes of present study will constructively influence consumer’s buying behavior which will lead to greater profitability and sustainability of automobile business in long run.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 5 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.