دانلود ترجمه مقاله رویکرد کار احساسی روی ارتباط بین گرایش مشتری و رضایت شغلی

عنوان فارسی

رویکرد کار احساسی روی ارتباط بین گرایش مشتری و رضایت شغلی

عنوان انگلیسی

An emotional labor perspective on the relationship between customer orientation and job satisfaction

کلمات کلیدی :

  کار احساسی؛ جهت گیری مشتری؛ رضایت شغلی

درسهای مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
33,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی: این مقاله یک سری محدودیت ها نیز دارد که نیازمند بررسی های آتی می باشد. اولا، پاسخ دهندگان در این مطالعه مربوط به هتل هایی در ایالات متحده بوده اند. از این رو، نتایج این مطالعه بر مبنای نمونه ای از کارکنان هتل های آمریکایی می باشد، تعمیم پذیری یافته ها محدود بوده و بنابراین استفاده از یافته های این مطالعه روی زمینه ها یا فرهنگ های دیگر ممکن است مناسب نباشد. تحقیقات آتی باید این مطالعه را در محیط های مختلف استفاده کنند و یا داده ای میان فرهنگی را برای تعمیم یافته های ما مورد استفاده قرار دهند. دوما، طرح میان فرهنگی این مطالعه امکان تست و بررسی روابط علی میان متغیرها را فراهم نمی کند. تحقیقات آتی که به دنبال تغییرات در این متغیرها در طول زمان خواهند بود باید قابلیت اطمینان سیستم را نیز در موارد علی مورد بررسی قرار دهند. اگرچه جهت گیری های مرتبط با بررسی های این مقاله مبتنی بر پایه های تئوریکی دیگری نیز هست، جهات مختلف نیز می توانند قابل قبول و قابل پذیرش بوده و بررسی گردند. با این حال، این احتمال، مشارکت این مطالعه در بین مقالات را نادیده نگرفته است. بررسی های بیشتر در مقالات آتی باید به تایید اعتبار روابط علی در میان متغیرها بپردازند. سوما، این مطالعه از معیارهای خود گزارش دهی مفهومی استفاده کرده که ممکن است نتایجی منفی در پی داشته باشد و این موضوع به دلیل استفاده از واریانس روش مشترک می باشد. تست تک فاکتوری هارمان و تحلیل عامل تایید کننده برای ارزیابی وجود احتمالی CMV مورد استفاده قرار گرفته اند و نتایج نشان می دهند که CMV در این زمینه نگرانی اصلی محسوب نمی گردد و می تواند تفسیر نتایج را بهبود بخشد. آنالیز فاکتور تایید کننده نیز نشان داده است که متغیرها، متمایز بودند. با این وجود، برای رفع این موضوع، تحقیقات آتی باید اهداف بیشتر و معیارهای با تعصب کمتری مانند برتری نظارتی پاسخ دهندگان را مورد استفاده قرار دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and suggestions for future research: This study has some limitations that need careful consideration. First, the respondents in this study came from hotels in the United States. Since the results of this study are based on a sample of American hotel workers, the generalizability of the findings is limited, and therefore, applying the findings of this study to other contexts or other cultures may not be suitable. Future research needs to replicate this study in different settings or use a cross-cultural data to establish the generalizability of our findings. Second, the cross-sectional design of the study did not allow us to test causal relationships among the variables. Future research tracking changes in variables over time would strengthen the ability to make causal inferences. Also, although directions of the relationships investigated in our study were proposed based on the theoretical basis, other opposite directions may be plausible as well. This possibility, however, does not negate the contribution of this study to the literature. More investigation in future studies would verify causal relationships among the variables. Third, this study used perceptual self-reported measures, which may have biased results due to the common method variance (CMV, Podsakoff et al., 2003). Harman’s one-factor test and a confirmatory factor analysis were performed to assess the possible existence of CMV, and the results suggested that CMV was not of great concern and was unlikely to confound the interpretation of results. Confirmatory factor analyses also showed that the variables were distinct. Nevertheless, to alleviate this bias, future research needs to obtain more objective and potentially less biased measures of variables like surveying respondents’ superiors or coworkers (Beal and Weiss, 2003).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 17 و 18 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 33,600 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رویکرد کار احساسی روی ارتباط بین گرایش مشتری و رضایت شغلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi