دانلود پایان نامه نقش هوش هیجانی در تمایل دانشجویان به کارآفرینی

عنوان فارسی

نقش هوش هیجانی در تمایل دانشجویان به کارآفرینی

عنوان انگلیسی

Role of Emotional Intelligence in Entrepreneurial Intention of University Students

کلمات کلیدی :

  هوش هیجانی؛ کارآفرینی؛ کسب و کار

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 58 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 59
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
449,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "نقش هوش هیجانی در تمایل دانشجویان به کارآفرینی" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. نتایج و یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری 7. توصیه ها 8. جهت گیری آینده 9. رفرنس ها

ترجمه چکیده

مقدمه: قصد دانشجویان برای شروع کسب و کار خود بعد از تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است (رنکو و ترابیشی، 2021). بنابراین، بسیاری از افراد از جمله مربیان بر این باورند که در صورتی که دانشجویان کاری را که دوست دارند انجام دهند، شادتر خواهند بود. بنابراین، اگرچه بزرگسال بودن لزوما به معنای کارآفرین شدن نیست، اما به نظر می رسد که دانشجویان در صورتی که بدانند به دنبال چه چیزی بوده و مایل به دستیابی به چه چیزی هستند، می توانند بیشتر بیاموزند (فرناندز – پیرز و همکاران، 2019). همچنین، این مساله به آن ها اجازه می دهد تا جهات مختلف آموزش را کشف کرده و اخلاق کاری قوی را توسعه بخشند. بنابراین، توسعه قصد کارآفرینی برای دانشجویان کالج به عنوان منبع انگیزه و اطمینان بسیار ارزشمند است (بولدارون و همکاران، 2020). کارآفرین فردی است که با راه اندازی یک سرمایه گذاری به طور مستقل به ارزیابی مسائل با هدف بهره بردن از یک فرصت می پردازد (فاگوزو و همکاران، 2020). یک جوان با داشتن سرمایه کافی در زمینه رشته های دانشگاهی و همچنین میزان هوش و خلاقیت فردی، می تواند به کارآفرینی شایسته تبدیل شود (اولگبولا، 2017). کارآفرین با ایجاد مشاغل و رقابت در بازار همراه با فرصت های جدید محصول، رشد اقتصادی ایجاد خواهد کرد. شخصیت و تجربیات زندگی بر هدف کارآفرین تاثیرگذار خواهد بود (پیرسنزا و همکاران، 2020). مطالعه صورت گرفته توسط ماهشواری و همکاران (2022) نشان داد که فارغ التحصیلان باید ذهنیت خود را به منظور تبدیل شدن به یک فرد خود اشتغال تغییر دهند و کارآفرینی عامل کمک کننده کلیدی و موتور اقتصادی برای ایجاد مشاغل جدید است. هدف کارآفرینی با هوش هیجانی، خودکارآمدی، ریسک پذیری شکل گرفته و این ویژگی ها نمونه ای از یک کارآفرین موفق را ایجاد خواهد کرد. کارآفرینان نیازمند هوش عاطفی به منظور مدیریت عواطف خود از طریق فراز و نشیب های کسب و کار می باشند (خالد و همکاران، 2018). کارآفرینان با اعتماد به نفس احتمالا موفق تر خواهند بود (تیواری و همکاران، 2017). به منظور ارتقاء کارآفرینی و رشد اقتصادی باید بدانیم که چگونه این عوامل بر مقاصد کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تاثیرگذار است (مورلند و همکاران، 2021).

چکیده انگلیسی

Introduction: The intention of students to start their own business after studies has gained importance (Renko & Tarabishy, 2021). Hence, a lot of people, including educators, believe that if students do something they love they are more likely to be happier. Thus, although being an adult doesn’t necessarily mean becoming an entrepreneur, it seems that students can learn more if they know what they are looking for and what they wish to achieve (Fernández-Pérez et al., 2019). Also, it allows them to explore different directions in education and develop strong work ethics. Therefore, developing entrepreneurial intention is very valuable for college students as a source of motivation and confidence (Boldureanu et al., 2020). An entrepreneur is an individual who by setting up a venture assesses things independently aiming to take advantage out of an opportunity (Fragoso et al., 2020). With sufficient capital for academic disciplines, in addition to the extent to which individuals are intelligent as well as creative, can result in youth turning into competent entrepreneurs (Olugbola, 2017). Entrepreneurship drives economic growth by creating jobs and market competition along with new product opportunities. Personality and life experiences influence an entrepreneur's goal (Presenza et al. 2020). A study of Maheshwari et al. (2022) indicates that graduates need to shift their mindset in order to become self-employed, and that entrepreneurship is a key contributor and economic engine for creating new jobs. Entrepreneurial purpose is formed by emotional intelligence, self-efficacy, risk-taking, and the example of a successful entrepreneur. Entrepreneurs need emotional intelligence to manage their emotions through business ups and downs (Khalid et al. 2018). Self-confident entrepreneurs are more likely to succeed (Tiwari et al., 2017). To promote entrepreneurship and economic growth, it's important to understand how these factors affect university students' entrepreneurial intentions (Morland et al. 2021).

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 449,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه نقش هوش هیجانی در تمایل دانشجویان به کارآفرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi