دانلود پایان نامه عوامل محرک مصرف کننده برای خرید خودرو کارکرده

عنوان فارسی

عوامل محرک مصرف کننده برای خرید خودروی دست دوم

عنوان انگلیسی

Consumer’s Motivating Factors In The Purchase Decision Of A Used Car

کلمات کلیدی :

  تصمیم خرید، خودرو کارکرده، عوامل محرک

رشته های مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 41 دانشگاه : Laurea University of Applied Sciences
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 34
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
499,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "عوامل محرک مصرف کننده برای خرید خودروی دست دوم" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازرگانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1- مقدمه 2- بررسی عوامل انگیزشی در تصمیم گیری خرید خودروی دست دوم 3- اجرای پروژه پایان نامه 4- نتایج 5- بحث و نتیجه گیری

ترجمه چکیده

این مطالعه به بررسی عوامل انگیزشی برای تصمیم گیری خرید خودروی کارکرده از دیدگاه مصرف کننده می پردازد. خرید کردن خودروهای دست دوم نسبت به خودروهای جدید یک راه حل اقتصادی تری می باشد. هدف از این مطالعه این است که بفهمیم چه چیزی مصرف کنندگان را برای تصمیم گیری جهت خرید یک ماشین دست دوم ترغیب می کند. بخش نظری این مطالعه شامل تئوری خرید ، خودروهای کارکرده بعنوان محصول، بازار خودروهای کارکرده در فنلاند، رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری می شود. روش انتخابی برای جمع آوری داده ها یک مصاحبه نیمه ساختار یافته بوده، چرا که این امکان در آن وجود دارد تا از سوالات و ایده های اصلی نویسنده منحرف شود. داده ها از طریق تحلیل محتوا و کلمات کلیدی و مضامین تکرار شونده به دست آمده است. مصاحبه ها عمدتا به 6 موضوع تقسیم بندی شدند: محصول، نمایندگی، فروشنده، قیمت ، گزینه های پرداخت و موارد اضافی اختیاری. مسئول اصلی این مطالعه کاموکس است که یک فروشنده بزرگ خودروهای کارکرده در فنلاند، سوئد و آلمان می باشد. شرکت کنندگان در انتخاب یک ماشین خاص انگیزه های واضحی داشتند. آنها یک ماشین با مشخصات معین و یک ماشین دست دوم قابل اعتماد با قیمت مناسب می خواستند. موضوع مالی (تامین مالی) مهم بود و باید انتخاب ماشین مد نظر از نظر هزینه معقول بود. در ابتدا شرکت کنندگان احساس می کردند که فروشنده بر تصمیم آنها هیج تاثیری ندارد اما بعد از تجزیه و تحلیل و مطالعه ی بیشتر، فهمیدند این موضوع نیز تاثیر داشته است. این مطالعه عمدتا نتایج مورد انتظار مربوط به انگیزه های مصرف کننده در تصمیم خرید را دنبال می کرد و در پایان نیز نتایج شگفت انگیزی به دست آمد. برای فروشنده مهم است که یک تجزیه و تحلیل کاملی از موضوع نیاز مشتریان به منظور ارائه خدمات خوب و یک ماشین مناسب برای مشتری داشته باشد. عواملی همچون اندازه خودرو ، قابلیت اطمینان ، وضعیت ، قیمت، گزینه های تامین مالی، ارزش های مبادله ای و ضمانت های محدود نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان ایفا کردند.

چکیده انگلیسی

This study explores the motivating factors in the purchase decision of a used car from a consumer’s perspective. Buying a used car offers a more economical solution compared to new cars. The objective is to understand what motivates consumers in the purchase decision of a used car. The theoretical part of this study goes through the theory of buying, used cars as a product, the used car market in Finland, consumer behaviour and the decision-making process. The chosen methodology for data gathering was a semi-structured interview as this gives some possibility to sway from the original questions and ideas of the writer. The data was analysed via content analysis and keywords and recurring themes were found. The interviews were divided into six major themes: product, dealership, salesperson, price, payment options, and optional extras. The commissioner of the study is Kamux, a large used car dealer operating in Finland, Sweden, and Germany. Participants had clear motivators in their selection of a specific car. They wanted the correct size and a reliable used car at a reasonable price. Financing was important and needed to be reasonable in terms of cost. Initially participants felt that the salesperson did not affect the decision but after further analysis it did have an effect. The additional liability commitment (optional limited warranty) needed to be offered at the start of the sales process to have a motivating affect. The study had mostly expected results related to the consumer’s motivations in the purchase decision. There were also some surprising results. It is important for the salesperson to do a thorough need analysis in order to provide good service and a well-fitting car for the customer. Factors such as the size of the car, reliability, condition, price, financing options, trade-in values, and optional limited warranties played significant roles in motivating consumers.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 499,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه عوامل محرک مصرف کننده برای خرید خودرو کارکرده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi