دانلود ترجمه مقاله اعتماد و بازاریابی موبایلی در آمریکای شمالی

عنوان فارسی

اعتماد و بازاریابی موبایلی در آمریکای شمالی

عنوان انگلیسی

Trust and mobile commerce in North America

کلمات کلیدی :

  تجارت الکترونیک؛ تجارت موبایلی؛ سرویس های پرداخت موبایلی؛ اعتماد اولیه؛ روش های حفظ؛ مکانیزم های اعتماد

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 35 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پژوهش های مرتبط 3. مطالعه 1: خرید با استفاده از دستگاه های موبایل 4. مطالعه 2: پرداخت های موبایلی 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اقدامات تجارت موبایلی (m-commerce) شامل خرید و فروش کالاها و خدمات با استفاده از دستگاه های موبایل در بستر سیستم های پرداخت موبایل نوظهور می باشد. در آمریکای شمالی، تجارت موبایلی شدیدا محبوبیت پیدا کرده و احتمالاً روز به روز نیز پیشرفت خواهد کرد زیرا تکنولوژی های مرتبط با تلفن همراه هر روزه در حال گسترش و پیشرفت می باشد. طبیعتاً، مساله رایج مربوط به اتخاذ و استفاده از سیستم های تجارت الکترونیکی (به عنوان مثال فعالیت های تجاری در بستر کامپیوترهای شخصی)، مساله اعتماد است. با این حال ما هنوز هم اطلاعات کمی در مورد این موضوع داریم که اعتماد و دیگر فاکتورهای اجتماعی چگونه می توانند استفاده از تجارت موبایلی را تحت تاثیر قرار دهند. تجارت موبایلی، سبک جدیدی از اقدامات تجاری است که صریحاً روی دستگاه های موبایل انجام می گیرد. به منظور مورد خطاب قرار دادن این مساله، ما دو مطالعه انجام داده ایم که فعالیت های تجارت موبایلی کاربران را بررسی می کند. اولی، یک مطالعه مروری از خریداران تجارت موبایلی است که از قبل این تکنولوژی را اتخاذ کرده و به طور منظم با استفاده از دستگاه های موبایل شان خرید انجام می دهند. مطالعه ما، روش ها و رفتارهای متداول تجارت موبایلی را در کنار موضوع اعتماد با توجه به نگرانی های بلندمدتی که در مورد تجارت موبایلی وجود داشته مورد بحث و بررسی قرار داده است. دومی، یک مطالعه مروری از کاربران جدید و فعلی سرویس های پرداخت موبایلی در آمریکای شمالی می باشد. مشارکت کنندگان از طیف وسیعی از سرویس ها مانند Google Wallet، Amazon Payments، LevelUp، Square و برنامه های شرکت های مختلف (مانند استارباکس) برای پرداخت های شان استفاده می کنند. نتایج ما نشان می دهند که مردم هنگام خرید با استفاده از دستگاه های موبایل، کمی نگرانی دارند. با این حال، زمانی که دستگاه های موبایل برای پرداخت هزینه در فروشگاه های فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد، موضوع اعتماد در قالب اضطراب قبل از خرید و چالش های مرتبط با مدل ذهنی ظاهر می گردد. ما این نتایج را تحلیل کرده و ارزش اتخاذ و توسعه مکانیزم های اعتماد جدید در تجارت موبایلی را نشان داده ایم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Mobile Commerce (mCommerce) activities include the act of shopping and buying on mobile devices, along with the more recent emergence of mobile payment systems. Within North America, mCommerce activities have become increasingly popular and will likely continue on this upwards trend as mobile devices further proliferate markets. Historically, one common issue with the adoption and use of eCommerce systems (e.g., commerce activities on personal computers) is trust. Yet we know little of how trust and other social factors may affect mCommerce usage—a new genre of commerce activities that explicitly occur on mobile devices. To help address this problem, we have conducted two studies that explore users' mCommerce activities. The first is a diary and interview study of mCommerce shoppers who have already adopted the technology and shop on their mobile devices regularly. Our study explores typical mCommerce routines and behaviors along with issues of trust, given its long-term concern for eCommerce. The second is a diary and interview study of new and existing users of mobile payment services in North America. Participants used a variety of services, including Google Wallet, Amazon Payments, LevelUp, Square and company apps geared towards payments (e.g., Starbucks). Our results show that when it comes to shopping on mobile devices, people have few trust concerns. Yet when mobile devices are used for payments within physical stores, trust issues emerge along with pre-purchase anxiety and mental model challenges. We discuss these results and show the value in adapting and developing new trust mechanisms for mCommerce.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

تجارت موبایلی چیست

تجارت موبایلی یا m-commerce، استفاده از دستگاه های دستی بی سیم مانند تلفن های همراه، و لپ تاپ ها برای انجام تبادلات تجاری به صورت آنلاین می باشد. تبادلات تجاری موبایل روز به روز در حال افزایش است و شامل خرید و فروش طیف وسیعی از کالاها و خدمات می باشد. خدماتی مانند بانکداری آنلاین، پرداخت صورت حساب ها و تحویل اطلاعات.

 

بازاریابی موبایل چیست

تجارت موبایلی بر پایه افزایش استفاده از تجارت الکترونیکی بنا شده است. تجارت موبایلی به واسطه یک سری از عوامل مثبت به شدت رشد یافته است، عواملی نظیر تقاضا برای برنامه های کاربردی موبایل، افزایش کاربرد تجارت آنلاین، بهبود فضای امنیتی استفاده از این برنامه ها؛ و پیشرفت های تکنولوژیکی که قابلیت های دستگاه های بی سیم و قدرت محاسباتی آنها را روز به روز بهبود بخشیده اند.

 

تسهیل تجارت موبایلی

طیف وسیع دستگاه هایی که امکان تجارت موبایلی را فراهم می کنند، روز به روز در حال افزایش بوده و در سال های اخیر منجر به تولید گوشی های هوشمند و تبلت های مختلفی شده است. به عنوان مثال، سیستم های پرداخت شرکت های اپل و آندروید به مشتریان این امکان را می دهند تا خریدهای خود را به واسطه این سیستم های انجام دهند. این نوع از تجارت به واسطه پلتفرم های شبکه های اجتماعی نیز رشد داشته و به کاربران این اجازه را می دهد تا کالاها یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. سرویس های فیس بوک، توئیتر، پینترست، و اینستاگرام در سال 2015، گزینه خرید را به پلتفرم های موبایلی خود اضافه کردند. انتظار می رفت که میزان فروش به واسطه تجارت موبایلی در ایالت متحده تا سال 2016 به 142 میلیارد دلار برسد.

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اعتماد و بازاریابی موبایلی در آمریکای شمالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi