دانلود ترجمه مقاله کاربرد سیستم های اطلاعات مدیریت آموزشی و پاسخگویی

عنوان فارسی

داستانی به رنگ خاکستری: کاربرد سیستم های اطلاعات مدیریت آموزشی و پاسخگویی

عنوان انگلیسی

Narrating in grey: An application to educational management information systems and accountability

کلمات کلیدی :

  مدیریت آموزشی؛ سیستم های اطلاعاتی؛ پاسخگویی و حسابدهی؛ آموزش عالی؛ ادبیات خاکستری؛ شیلی

درسهای مرتبط مدیریت آموزشی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 116
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. چارچوب نظری 2. هدف 3. مواد و روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در پژوهش پیش رو ، کاربردی از بررسی روایت آمیز ، از جمله ادبیات خاکستری جهت گسترش دانش در مورد ارزش سیستمهای اطلاعات مدیریت مدیریت آموزشی (EMIS) برای پاسخگویی در موسسات آموزش عالی (HEI) ارائه می شود.. این بررسی در درک روابط بین مدیریت کیفیت (QM) ، استفاده از EMIS و پاسخگویی متمرکز شده است. با تجزیه و تحلیل 39 اسناد تدوین شده بین سالهای 1990 و 2018 ، ما رابطه تنگاتنگ استفاده و پاسخگویی QM-EMIS را تأیید می کنیم. ارتباط ضعیفی بین QM و استفاده از EMIS یافت شد ، که منجر به سطح پاسخگویی کم می شود ، با این حال بلوغ الکترونیکی با موفقیت توانست پیوند بین استفاده از QM و EMIS را تشریح نماید و HEI ها را در جامعه قانونی کند. در نهایت، ارزش بررسی روایت های مختلط ، از جمله ادبیات خاکستری ، در زمینه های سیستم های اطلاعات مدیریت و آموزش عالی نشان داده می شود. بیان مسأله: در شیلی ، در حالی که دولت روند رو به رشدی را در زمینه علاقه به افزایش کیفیت آموزش عالی نشان داده است اما سیستم آموزشی به طور کلی هنوز هم از سطح پاسخگویی کمی برخوردار است ، از این طریق اعتماد عمومی نسبت به مؤسسات آموزش عالی (HEI) را تحت تأثیر قرار می دهد (داسیلانت و گازمان، 2014؛ریکم سیلوا و همکاران 2018؛ روجاس ریوس و لوپز استفانی، 2016؛فلییت و همکاران 2014؛ لوپز و همکاران 2015). از سوی دیگر ، استفاده گسترده از فناوری ICT در سطح کشور ، عمدتاً در مناطق شهری (استاگر کولر و همکاران 2017 ؛ استاگر کولر و نونز تیسینتی 2015) ، استفاده روز افزون از ICT در آموزش عالی شیلی (برون و هینوستروزا 2014 ؛ گونزالز براوو و والدیویا پرالتا 2015) و بازار رو به رشد ERP های آموزش عالی در آمریکای لاتین (کاسیدی 2006؛ عبدالطیف 2014) مشاهده می شود. مورد دوم احتمالاً به این دلیل است كه این سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزشی (EMIS) اطلاعاتی را در محیط های چالش برانگیز برای اهداف كیفیت ، هم در مراكز دانشگاهی و هم در دولتها و سازمانهای كیفیت ارائه می دهند (هریس و همكاران ، 2017).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research presents an application of a mixed narrative review, including grey literature, to broaden knowledge about the value of educational management information systems (EMIS) for accountability in higher education institutions (HEIs). The review was focused in understanding the relationships among quality management (QM), EMIS use and accountability. Analyzing 39 documents produced between 1990 and 2018, we confirm the tight QM–EMIS use–accountability relationship. A weak link between QM and EMIS use was found, resulting in a low accountability level, nevertheless e-maturity successfully describes the link between QM and EMIS use and legitimizes the HEIs in the society. Finally, the value of mixed narrative reviews, including gray literature, is demonstrated in the fields of management information systems and higher education. Problem statement: In Chile, while the government has shown a growing interest to increase the Higher Education quality, the educational system as a whole still has a low level of accountability, thereby affecting the public confidence toward Higher Education Institutions (HEIs) (Dussaillant and Guzm´an, 2014; Riquelme Silva et al., 2018; Rojas R´ıos and L´opez Stefoni, 2016; Fleet et al., 2014; L´opez et al., 2015). On the other hand, an extensive ICT use nationwide, mainly in urban areas (Stager Koller et al., 2017; Sta¨ger Koller and N´un˜ez Tissinetti, 2015), an increasing ICT use in Chilean higher education (Brun and Hinostroza, 2014; Gonz´alez Bravo and Valdivia Peralta, 2015) and a growing market of Higher Education ERPs in Latin-America (Cassidy, 2006; Abdellatif, 2014), are observed. The latter is probably due to these Educational Management Information Systems (EMIS) providing information in challenging environments for quality purposes, both within HEIs, and in governments and quality agencies (Haris et al., 2017).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 14 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله کاربرد سیستم های اطلاعات مدیریت آموزشی و پاسخگویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi