دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی پروژه در برابر برنامه ریزی استراتژیک
عنوان فارسی |
برنامه ریزی پروژه در برابر برنامه ریزی استراتژیک: ترویج دیدگاهی متفاوت برای سیاست های حمل و نقل پایدار در پروژه های R&D اروپایی |
عنوان انگلیسی |
Project Planning vs. Strategic Planning: Promoting a different perspective for sustainable transport policy in European R&D projects |
کلمات کلیدی : |
  برنامه ریزی پروژه؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ سیاست های مربوط به بخش حمل و نقل؛ اروپا؛ CIVITAS |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. ارتقاء نوآوری در تحرک و فعالیت های پایداری: مورد CIVITAS PLUS MIMOSA 3. ابزارهای تعاملی: برنامه ریزی و سیاست های مربوط به بخش حمل و نقل در اروپا 4. نتایج و بررسی ها 5. نتیجه گیری
چکیده – کمیسیون اروپا به شدت درگیر تأمین مالی پروژه های R&D برای پشتیبانی از توسعه حمل و نقل پایدار می باشد. یکی از بزرگ ترین اقداماتی که توسط این کمیسیون انجام شده، CIVITAS می باشد که در سال 2002 به منظور بررسی مجدد اقدامات مربوط به بخش حمل و نقل و سیاست های آن به منظور ایجاد حمل و نقلی پاک تر و بهتر در شهرها راه اندازی شد. کمیسیون اروپا اعلام کرد که علی رغم تمام تلاش ها، بخش حمل و نقل هنوز در مسیر پایداری قرار نگرفته است. با توجه به اختلاف بین اهداف برنامه ای آن و توسعه حمل و نقلی فعلی در اروپا، اقدامات CIVITAS باید در نظر گرفته شوند: آیا این اقدامات قادر به ترویج مؤثر توسعه حمل و نقلی پایدار می باشند؟ به منظور پاسخ دادن به این پرسش، نویسندگان بیش از ده سال مشارکت فعال در پروژه های مربوط به اقدامات CIVITAS را مورد بررسی قرار داده اند. با تمرکز روی پروژه های MIMOSA و هماهنگی بین پنج شهر اروپایی در پنج کشور مختلف، نویسندگان نشان داده اند که چگونه نقص در چارچوب سازمانی این اقدامات می تواند منجر به هزینه های بالا گردد. در نتیجه، نویسندگان یک تغییر تحت برنامه از برنامه ریزی پروژه به یک رویکرد استراتژیک را پیشنهاد داده و توصیه های مربوط به ساختارهای سیاسی و مدیریتی مورد نیاز برای پیاده سازی این رویکرد استراتژیکی را ارائه داده اند.
The European Commission is heavily engaged in financing R&D projects to support the development of sustainable transport. One of its largest initiatives is CIVITAS, which was launched in 2002 to re-think transport initiatives and policies in order to create cleaner, better transport in cities. The European Commission has stated that, despite all the efforts, the transport sector is not yet on the path to sustainability. In view of the discrepancy between its programmatic goals and current transport development in Europe, the CIVITAS initiative needs to be scrutinized: is the initiative able to effectively promote the development of sustainable transport? In dealing with this question, the authors draw on more than ten years of active participation in projects of the CIVITAS initiative. Focusing on the MIMOSA project, a cooperation between five European cities in five different countries, the authors show how shortcomings within the organizational framework of the initiative lead to immense transaction costs. In conclusion, the authors propose a programmatic shift from project planning to a strategic approach and make recommendations concerning the political and administrative structures needed to implement this strategic approach.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.