عنوان فارسی |
چشم انداز مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک به واسطه رویکردهای وب کاوی |
عنوان انگلیسی |
The vision of customer relationship management in e-commerce through Web mining approaches |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک در مقالات علمی بسیاری مورد توجه قرار گرفته و موضوع بحث این پروپوزال نیز بوده است. در این پروپوزال که برای پایان نامه ای تحت همین عنوان آماده شده از منابع متعدد داخلی و خارجی موجود در این زمینه استفاده شده و پژوهشگر می تواند با مبنا قرار دادن آن، موضوع مشابهی را برای اهداف پژوهشی خود دنبال نماید. در قسمت روش تحقیق این پروپوزال، تشریح کلی روش ها و ابزارهای مورد استفاده و نیز یک مدل مفهومی ارائه شده و در آن یک جامعه آماری و روش نمونه گیری آنها نیز تشریح شده است. موضوعات کلیدی این پروپوزال همانطور که در بالا نیز ذکر شد، مبحث CRM و تجارت الکترونیک (E-commerce) می باشد و ما در ادامه به تشریح مختصری از مفهوم تجارت الکترونیک می پردازیم:
تجارت الکترونیک، فرآیند خرید و فروش کالاها از طریق سرویس های آنلاین یا در بستر اینترنت می باشد. تکنولوژی های مختلفی مانند تجارت موبایلی، انتقال وجه الکترونیکی، مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی اینترنتی، پردازش تراکنش های آنلاین، تبادل داده های الکترونیکی (EDI)، سیستم های مدیریت موجودی، و سیستم های جمع آوری خودکار داده ها از جمله پایه های تجارت الکترونیکی محسوب می گردند. تجارت الکترونیک مدرن عموما از وب گسترده جهانی (یا به اختصار WWW) برای گسترش فعالیت ها استفاده می کند. سه حوزه اصلی تجارت الکترونیک عبارتند از: خرده فروشی آنلاین، بازارهای الکترونیکی و مزایده های آنلاین.
تجارت الکترونیک ممکن است یکی از موارد زیر را دنبال کند:
در ادامه می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده است و نیز فایل مقاله بیس را مشاهده نمایید:
ترجمه مقاله این پروپوزال نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.