دانلود ترجمه مقاله نقش قابلیت های پویا در قالب محرک های نوآوری مدل تجاری

عنوان فارسی :

نقش قابلیت های پویا در قالب محرک های نوآوری مدل تجاری در ادغام ها و اکتساب های شرکت های دارای تکنولوژی پیشرفته

عنوان انگلیسی :

The Role of Dynamic Capabilities as Drivers of Business Model Innovation in Mergers and Acquisitions of Technology-Advanced Firms

کلمات کلیدی :

  قابلیت های پویا؛ مدل تجاری؛ نوآوری مدل تجاری؛ ادغام ها و اکتساب ها

درسهای مرتبط : مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 45
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. طرح پژوهشی و روش تحقیق 4. تحلیل موردی برای تفسیر 5. یافته ها و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و کارهای آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

Despite the widespread agreement on the importance of dynamic capabilities to the success of mergers and acquisitions, little is known about how these capabilities may contribute to the business model’s innovation of an acquirer. The purpose of the paper is to clarify the role of dynamic capabilities in business model innovation of acquirer’s company in mergers and acquisitions of technology-advanced firms. Empirically, the author examined the role of dynamic capabilities in the transformation of operationalized components of the business model of the two acquirers (Samsung and Microsoft) by means of the acquisition of technology-advanced firms (Harman and LinkedIn) in 2016. Drawing on extensive qualitative data, the author developed a practice-driven model as a practical guide for scholars who have been studying dynamic capabilities and business models, as well as for those who are new to the field. The resulting model advances the discourse on dynamic capabilities. The presented conceptual model encourages practitioners to grasp an exact relationship between the micro-foundations of each perspective. Overall, the paper deepens the conversation at the nexus of dynamic capabilities and business model innovation in pursuing a new customer value proposition in the merger and acquisition processes and thereby exploiting a competitive advantage. Introduction: A focal firm’s growth strategies and performance are greatly influenced by the integrative type of strategies: Collaborative (alliances, networks, joint ventures) or consolidative (mergers, acquisitions), to foster the innovation and to deliver new customer value propositions. In recent years, collaborative and consolidation strategies have received great attention in strategic management literature. What is the research gap in the existing literature on dynamic capabilities and business models? First, there are very few research papers that applied the dynamic capabilities framework as a tool of the business analysis of a reinvention of a business model’s components of an acquirer’s company in the M&A processes. Second, the reinvention of business models of acquirers is still an open area for research due to the following reasons. Researchers in strategic management argue that the performance outcome of a specific growth strategy is usually affected by the dynamic capabilities and business models (BM) [1,2,3]. According to Foss and Saebi, we do not yet know what the drivers of the business model innovation (BMI) are and under which circumstances BMI underpins competitive advantages [4]. The goal of this article is to understand the role of dynamic capabilities as drivers of business model innovation of acquirer’s company in mergers and acquisitions of technology-advanced firms. Capturing valuable insights from the dynamic capability’s framework [5], business model canvas [2], and BMI theory the author to integrate three theoretical perspectives in the cohesive conceptual model. The paper is organized as follows.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

علیرغم اتفاق نظر گسترده در مورد اهمیت قابلیت های دینامیک برای موفقیت ادغام ها و اکتساب ها، چیز زیادی در مورد اینکه چگونه این قابلیت ها می توانند در نوآوری مدل تجاری یک خریدار، مشارکت داشته باشند، چیز زیادی نمی دانیم. پیشنهاد و هدف این مقاله، شفاف سازی نقش قابلیت های پویا در نوآوری مدل تجاری شرکت خریدار در ادغام ها یا اکتساب شرکت های بسیار پیشرفته از نظر فنی، می باشد. به صورت تجربی، نویسنده نقش قابلیت های پویا در تبدیل مولفه های اجرایی شده مدل تجاری دو اکتساب (سامسونگ و مایکروسافت) را بوسیله اکتساب شرکت های فنآوری پیشرفته (Harman و LinkedIn) در سال 2016، بررسی کرد. با بهره گیری از داده های کیفی گسترده، نویسنده یک مدل مبتنی بر اجرا را به عنوان یک راهنمای عملی برای محققانی توسعه داده است که قابلیت های پویا و مدل های تجاری را مورد مطالعه قرار می دهند، و همچنین برای آن افرادی که تازه به این زمینه وارد شده اند، توسعه داده است. مدل حال، گفتمان در مورد قابلیت های پویا را ارائه می دهد. مدل مفهومی ارائه شده، متخصصان را ترغیب می کند تا از یک رابطه دقیق بین ریز بنیادهای هر جنبه، استخراج کنند. بطور کلی، این مقاله، بحث در مورد سلسله قابلیت ها و نوآوری مدل تجاری در دنبال کردن یک پیشنهاد ارزش مشتری جدید در فرآیندهای ادغام و اکتساب و در نتیجه از یک مزیت رقابتی بهره مند می شود، را گسترش می دهد. مقدمه: استراتژی های رشد و عملکرد شرکت فوکال به میزان زیادی تحت تاثیر نوع تلفیقی استراتژی ها قرار می گیرند. همکاری های مشارکتی (ائتلاف ها، شبکه ها و شرکت های سرمایه گذاری مشترک) یا تلفیقی (ادغام ها، اکتساب ها) برای تقویت نوآوری و تحویل گزاره های ارزش جدی به مشتری. در سالهای اخیر، استراتژی های مشارکتی و تلفیقی در ادبیات مدیریت استراتژیک، توجه پژوهشی زیادی را به خود جلب کرده است. خلاء پژوهشی در ادبیات موجود در مورد قابلیت های پویا و مدل های تجاری چیست؟ اول اینکه، مقاله های پژوهشی بسیار اندکی وجود دارند که از چارچوب قابلیت های دینامیک به عنوان ابزاری برای تحلیل تجاری اختراع مجدد مولفه های مدل تجاری یک شرکت اکتساب کننده یا خریدار در فرآیندهای M&A، بکار گرفته است. دوم اینکه، نوآوری مجدد مدل های تجاری اکتساب کننده ها (خریداران) هنوز یک زمینه پژوهشی باز است که این به دلایل زیر است. محققان رشته مدیریت استراتژیک بحث می کنند که پیامد عملکردی یک استراتژی رشد خاص، معمولاً تحت تاثیر قابلیت های دینامیک و مدل های تجاری (BM) قرار می گیرند [1، 2، 3]. به عقیده فاس و صائبی، ما هنوز نمی دانیم که محرک های نوآوری مدل تجاری (BMI) چه هستند و تحت چه شرایطی، BMI در برگیرنده مزیت های رقابتی است [4]. هدف این مقاله، درک نقش قابلیت های دینامیک، به عنوان محرک های نوآوری مدل تجاری شرکت خریدار در ادغام ها و اکتساب شرکت های فنآوری پیشرفته می باشد. با استخراج نگرش های ارزشمند از چارچوب قابلیت دینامیک [5]، پلان ها یا نقشه های مدل تجاری [2] و نظریه BMI، نویسنده سه جنبه نظری در مدل مفهومی منسجم را بررسی می کند. این مقاله به این صورت بخش بندی می شود.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش قابلیت های پویا در قالب محرک های نوآوری مدل تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.